LOV NA MINIJA

Audi A1 Sportback za one koji preferiraju upotrebljivost

18.11.2011 u 11:27

Bionic
Reading

Ukoliko Audi uistinu misli novim A1 konkurirati BMW-ovom Miniju, tada nakon Sportbacka možemo očekivati kabriolet, crossover, roadster, kupe i SUV

Zasad je Audi na drugom koraku, a da razmišlja na pravi način, dokazuje ime Sportback, što je samo melodioznija riječ za petero vrata. Ako zanemarimo spomenuti par vrata više, vizualne razlike u odnosu na trovratnu inačicu su minorne, premda su Nijemci uspjeli povećati dimenzije automobila za 6 mm u širinu i visinu da bi automobil bio praktičniji za svakodnevnu upotrebu.

Standardno će se A1 Sportback ipak nuditi sa smještajem za četvero, no bez nadoplate je moguće dobiti klupu umjesto odvojenih sjedala straga. Volumen prtljažnika iznosi 270 litara, a može ga se povećati na 920 litara preklapanjem naslona.

Kupcima će na raspolaganju biti tri benzinska i tri dizelska motora. 1.2 TSI najekonomičniji je benzinac te razvija 85 KS uz potrošnju od 5,1 litre goriva na stotinu kilometara. 1.4 TFSI pak isporučuje 122, odnosno 185 KS, s time da snažniji do stotke sprinta za sedam sekundi i juri 227 km/h.

1.6 TDI dizelaši također se nude u dvije izvedbe - sa 90 i 105 KS. Obojici je prosječna potrošnja deklarirana na 3,8 l/100 km, dok najsnažniji dizelaš iz dvije litre obujma istiskuje 143 KS te sprinta do stotke za 8,5 sekundi. Sedmerobrzinski S-tronic mjenjač s dvije spojke standardan je na najsnažnijem benzincu i dobavljiv kao opcija na ostalim modelima koji u seriji dolaze s ručnim šesterostupanjskim mjenjačima.

Početak prodaje praktičnijeg A1 najavljen je za proljeće iduće godine, a cijena će u Njemačkoj iznositi 16.950 eura za benzinski model 1.2 TSI s osnovnom opremom.