ROVINJ, 22. DO 25. RUJNA

Vruće medijske teme na Weekend Media Festivalu

06.07.2011 u 12:36

Bionic
Reading

Ovogodišnji Weekend Media Festival koji će biti održan od 22. do 25 rujna donosi bogat program uz mnoštvo zanimljivih predavanja, diskusija i radionica

Weekend Media Festival ove će godine biti održan od 22. do 25. rujna na tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana u Rovinju. Tri festivalske dvorane, najavljuju organizatori, ove godine donose nikad bogatiju satnicu s velikim brojem stranih i domaćih predavača, panel diskusija i radionica.


'Prošle smo godine okupili više od 3.000 sudionika, očekivanja za ovu godinu također su velika. Trenutne najave o zainteresiranosti sudionika za dolazak govore da ćemo letvicu dignuti još više. Razlog tome je i što se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova', naglasio je danas na konferenciji za novinare Tomo Ricov, direktor festivala.

I ove godine na Festivalu će govoriti neki od najpoznatijih svjetskih stručnjaka s područja komunikacijske industrije. Tako u Hrvatsku dolaze James Whatley, marketing direktor i bloger koji radi za 100heads, kompaniju iz Londona specijaliziranu za 'word of mouth' advertising i korištenje društvenih mreža te Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi.

Na Festival dolaze i James Robinson, britanski novinar koji prati medijsku industriju kao urednik u nedjeljnom Observeru te Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media Nort Americs. Robinson je poznat po seriji članaka o Wikileaksu, a o toj će temi, među ostalim, govoriti i u Rovinju. Savić će se pak dotaknuti promjena u načinu na koji ljudi komuniciraju među sobom, posebno kada je riječ o odlukama vezanim uz kupovinu proizvoda.

Na Weekend Media Festivalu i ove će godine biti riječi o vrlo aktualnim medijskim temama – fragmentaciji televizijskog tržišta, naplati sadržaja na internetu, fenomenu dnevnika', biznisu u sportu, mobilnom plaćanju te mnogim drugima. 'Program osvježavamo i novim formatima – Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima. Hard Talk je forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku! A očekuje nas i zaista intrigantan sugovornik. Osmislili smo i case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu onlinea i advertisinga', najavio je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.