ZAGRIJAVANJE STUDENOG

Superčitanje uz miljenike književne kritike

17.11.2008 u 15:00

Na ovomjesečnom Zagrijavanju u knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića u četvrtak, 20. studenoga, u 20 sati bit će predstavljeni književnica Sanja Bilić te pisci Bekim Sejranović, Nenad Stipanić i Zoran Ferić

Gosti Zagrijavanja u studenom su autori koji su ove godine sakupili brojne pohvale kritike kao i čitateljske komplimente. Autorica Sanja Bilić rođena je 1973. godine. Osnovnu i srednju  školu završila je u Splitu, a živi i radi u Zagrebu. Završila je Akademiju scenskih umjetnosti u Sarajevu. Režirala je i sudjelovala u kazališnim projektima HNK Split i Gavella Zagreb. Autorica je libretta za operu 'Die Todesbrücke' skladatelja Alexandera Müllenbacha, kojom je otvoren Ruhr Trienalle, Gelsenkirchen 2005. Autorica je većeg broja dokumentarno-igranih filmova za HRT ('Laž', 'Preblizu smrti', 'Papa u gradu atentata', 'Život (ne) bih mijenjao', 'Sotona i Mi', 'Nema više Trnoužice') te romana 'Koji film sad vrtiš u glavi'.

Bekim Sejranović rođen je 1972. u Brčkom. Godine 1985. seli u Rijeku, gdje pohađa pomorsku školu i studira kroatistiku. Od 1993. živi u Oslu u Norveškoj, gdje je na Povijesno-filozofskom fakultetu magistrirao južnoslavenske književnosti. S norveškog je preveo djela Ingvara Ambjørnsena i Frode Gryttena, a priredio je i preveo antologiju norveške kratke priče ‘Veliki pusti krajolik’. Autor je studije ‘Modernizam u romanu Isušena kaljuža Janka Polića Kamova’, knjige kratkih priča ‘Fasung’  i romana ‘Nigdje, niotkuda’.

Nenad Stipanić rođen je 1973. godine u Senju, a živi u Zagrebu. U životu je radio sve i svašta. Bio je zaštitar, turistički vodič, izbacivač po diskotekama i kasinima, tjelohranitelj i vlasnik galerije. Priče je do sada objavljivao u Quorumu, Književnoj Rijeci, Libri liberi, Novom Varaždincu, na III programu Hrvatskog radija, a kriminalističke radiodrame objavljuje na II programu Hrvatskog radija. Objavio je knjige priča ‘Sprinteri u labirintu’ i ‘Odlično je baviti se kriminalom’ (priče nezaštićenog svjedoka).

Književnik Zoran Ferić je rođen 1961. u Zagrebu. Diplomirao je kroatistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Jedan je od najčitanijih i najprevođenijih hrvatskih pisaca. Objavio je djela 'Mišolovka Walta Disneya', 'Quattro stagioni', 'Anđeo u ofsajdu', 'Smrt Djevojčice sa žigicama' te romane 'Djeca Patrasa' i 'Otpusno pismo'.

Osim gostovanja hvaljenih pisaca, na Zagrijavanju će nastupiti i grupa Olovni ples.