BUDUĆNOST KNJIŽEVNIH DJELA

Mišićavi Dante kao junak kompjuterske igre

13.05.2009 u 11:28

Bionic
Reading

Osim elektroničkih izdanja knjiga, digitaliziranih stranica i klasika na mikrobloging servisu, poznata književna djela sele i u kompjuterske igre

Najveći svjetski izdavač videoigara, Electronic Arts, za 2010. godinu najavio je izlazak igre nastale prema Danteovoj 'Božanstvenoj komediji'.

Igra pod nazivom Dante's Inferno nastala je prema prvom dijelu knjige, u kojemu Dante prolazi kroz devet krugova pakla u potrazi za voljenom Beatrice. No oni koji očekuju vjernu interaktivnu prezentaciju 'Božanstvene komedije' ostat će razočarani. Dante je u igri prikazan kao mišićavi antijunak koji kosom i križem pokušava spasiti djevojku iz Luciferovih ruku.

Dok kažnjava i oslobađa proklete duše koje ga okružuju, kroz pustolovinu ga vodi glas Vergilija, pružajući mu upute dijelom utemeljene na citatima iz knjige, piše Telegraph. Kreatori su obećali izraditi i topografiju pakla, idealnu za različite razine kompjuterske igre.

'Vodič kroz galaksiju za autostopere' Douglasa Adamsa, pustolovine Harryja Pottera, najpoznatijeg malog čarobnjaka autorice J. K.Rowling i Tolkienova trilogija 'Gospodar prestenova' već su poslužili kao predlošci za kompjuterske igre. Ipak, Dante's Inferno svojevrsni je iskorak jer su njeni izdavači, umjesto za mlađim avanturističkim štivom, posegnuli za srednjovjekovnim djelom.

S obzirom na rastući broj djece i tinejdžera koji igraju kompjuterske igre i opadanje broja mladih koji čitaju knjige, kompjuterske igrice možda su budućnost kultnih književnih djela. Koliko svijetla, tek ćemo vidjeti.