NOVI DISKLEJMER

Cashflow: Je li neki medij danas teže pokrenuti ili - ugasiti?

23.02.2011 u 15:58

Bionic
Reading

Na svom blogu Disklejmer Ivan Salečić objavio je novi post u kojem, među ostalim, tematizira očuvanje radnih mjesta u medijima tijekom krize

Oni koji su zadržali poslove rade pod mnogo većim opterećenjem nego prije godinu dana, nerijetko za manje love, iako tendencija 'izvlačenja margina' svih i svima nije naravno rezultat krize, nego naprosto - kapitalizma. Ipak, u slučaju medija mogla bi biti i posljedica drugačije poslovne strategije izdavača, kojima novinari od 'autora' često postaju 'shrink-to-fit' upisivači slova u neki gotovi template - dajem primjer iz tiskanih medija, ali vrijedi za cijelu scenu. Uz djelomičnu iznimku ponešto 'opinion' sadržaja - koji su opet potrebni za image branda, a ne zato što bi ih netko smatrao 'važnima'.

Čitajte Disklejmer i uključite se u raspravu.