ISPIRANJE UŠIJU

Slovenski zbor napravio reklamu koja se ne gleda, već sluša

29.07.2011 u 08:00

Bionic
Reading

Svjetski poznat slovenski zbor Perpetuum Jazzile snimio je reklamu za mineralnu vodu Radensku koju su nazvali prvom reklamom koja se ne gleda, već sluša. Stoga slobodno zatvorite oči i pokrenite kratki film s YouTubea

Reklame su u zadnjih 50 godina postale prava umjetnost i teško je predvidjeti na koji će nas novi način oglašivači sljedeći put iznenaditi. U trendu neobičnih promocija raznih proizvoda i svjetski poznati a capella zbor Perpetuum Jazzile snimio je reklamu za mineralnu vodu Radensku – reklamu koja se ne gleda, već sluša.

Budući da se radi o zboru, očekivalo bi se da će u reklami pjevati, no oni koji znaju kako je Perpetuum Jazzile postao poznat, također znaju i to da se radi o zboru koji imitira zvukove iz okoline. Tako je i reklama za mineralnu vodu prepuna raznih šumova i klokotanja koji stvaraju snažne asocijacije na vodu.