NAJNEOBIČNIJE POLICE OSIGURANJA

Kušač kave osigurao jezik na 80 milijuna kuna

10.03.2009 u 11:20

Bionic
Reading

Ovih je dana kušač kave u jednom od najvećih svjetskih proizvođača crnog napitka Costa Coffee osigurao svoj jezik na čak 80 milijuna kuna. Neobični talenti očito uključuju poseban oprez jer on definitivno nije jedini koji zna cijeniti vlastite sposobnosti

Gennaro Pelliccia, profesionalac koji za tvrtku Costa Coffee isprobava okus kava, u osiguravajućoj kući Lloyd u Londonu osigurao je svoj jezik na 80 milijuna kuna. Zlu ne trebalo. Premda zvuči bizarno, on je jedan od mnogih koji su svoje adute odlučili zaštiti osiguranjem, jer ako se i desi kakva nezgoda, dotični se neće morati brinuti o traženju posla do kraja života.

Na popisu Lloydovih osiguranika nalazi se niz poznatih i nepoznatih osoba koje su se pobojale za budućnost. Na vrhu popisa našla se glumica poznate televizijske serije 'Ružna Betty' America Ferrara, koja je ondje osigurala svoj osmijeh na 60 milijuna kuna, piše Telegraph.

Ilja Gort čiji nos 'vrijedi' 40 milijuna kuna

Londonska osiguravajuća kuća osigurala je i prste gitarista Rolling Stonesa Keitha Richardsa i noge Marlene Dietrich, a prema pisanju jedne knjige o povijesti filma, ondje je i Bette Davis osigurala svoj struk od širenja. Koliko je pomoglo, nije poznato.

Osim dijelova tijela poznatih osoba, u Lloydu postoji polica osiguranja koja pokriva troškove gubitka dlaka na prsima ako bi taj gubitak mogao djelovati na izgled osobe ili karijeru. Prema pravilniku, osiguraniku se isplaćuje polica osiguranja u slučaju da izgubi 85 posto dlaka na prsima pri kakvoj ozljedi.

Prošle godine, ondje je svoj nos osigurao nizozemski proizvođač vina Ilja Gort na 40 milijuna kuna, a među osiguranim predmetima našla se i brada profesionalnog Djeda Mraza u robnoj kući Macy's u New Yorku Bradyja Whitea. Vozačima Formule 1 nudi se polica osiguranja u vrijednosti od dva do 400 milijuna kuna, nakit koji su nosile filmske zvijezde na dodjeli Oscara 2004. sveukupno je u Lloydu osiguran na oko 240 milijuna kuna.

No među najzanimljivijim policama svakako je ona koju je jedna filmska kompanija sklopila u slučaju da se jedna od njihovih glumica za vrijeme trajanja ugovora zaljubi i uda. Početkom 20. stoljeća, u Lloydu nije bilo neobično ni osiguravati ljude koji vole odlaziti u kino za slučaj smrti od pretjeranog smijeha izazvanog prikazanim filmom.