USPJEH NA KONFERENCIJI

Zagrebački Salespod osvojio Silicijsku dolinu

16.11.2011 u 12:18

Bionic
Reading

Hrvatska tvrtka Salespod iz Zagreba, koja se bavi mobilnim poslovnim rješenjima, jednoglasno je proglašena najboljom među 32 tehnološke tvrtke u kategoriji 'Sales Operations' na konferenciji 'Under the Radar' održanoj prošlog tjedna u kalifornijskoj Silicijskoj dolini, izvijestili su danas iz te tvrtke

Iz Salespoda ističu kako su ih izbornici konferencije pozvali da se prijave za sudjelovanje, nakon čega je uslijedila detaljna tehnička provjera rješenja, dosadašnjih rezultata i strategije. Tek nakon toga dobili su konačnu potvrdu o sudjelovanju i za šestominutnu prezentaciju na toj konferenciji, a ističu kako su ove godine bili jedina pozvana tvrtka sa sjedištem izvan SAD-a.

Povodom takvog uspjeha osnivač tvrtke Marko Kovač naglasio je da to što su proglašeni pobjednicima u kategoriji 'Sales Operations' znači veliku potvrdu vrijednosti i potencijala Salespoda, tim više što je nagrada pobudila interes potencijalnih investitora, partnera i kupaca, pa su ostvareni i kontakti važni za nastup na američkom tržištu.

Salespod nudi mobilna poslovna rješenja koja omogućavaju praćenje rada radnika na terenu i izradu obrazaca kojima svaki korisnik u stvarnom vremenu prikuplja podatke relevantne za njegovo poslovanje. Podržava veleprodaju i maloprodaju, više načina isporuke i plaćanja.

Konferencija 'Under the Radar' u kalifornijskoj Silicijskoj dolini je dio mreže inovatora 'Dealmaker Media' koji vide priliku u izgradnji odnosa i prenošenju znanja.