USPJEH VARAŽDINSKOG VIS-A

Suncobranima osvojili svjetsko tržište

28.12.2010 u 15:19

Bionic
Reading

Usprkos konkurenciji iz Kine i Dalekog istoka, može se s proizvodnjom uspjeti i u Hrvatskoj, ističe Ranko Vlahek, direktor razvoja poslovanja u T7 VIS-u, tržišnom lideru u proizvodnji promotivnih proizvoda od tekstila te uvođenju novih standarda u proizvodnji tkanina

T7 VIS će i ovu godinu, kako naglašava Vlahek, okončati s vrlo dobrim rezultatima, kao jedna od rijetkih domaćih tvrtki u tekstilnoj branši. Poduzeće je prisutno na tržištima više od trideset zemalja s promotivnim tekstilnim proizvodima, poglavito suncobranima, koje plasira svjetski poznatim internacionalnim kompanijama, poput Coca Cole, Heinekena, Carlsberga i drugih.

'Dobro definirana tržišna niša, pronalazak likvidnih partnera na stranim tržištima i čvrst stisak ruke kao znak povjerenja pokazali su se kao tri ključna čimbenika za to', rekao je direktor razvoja poslovanja u T7 VIS-u, poduzeću koje ima 400-tinjak zaposlenika te tradiciju koja seže do 1929. godine.

Radi unapređenja prodaje, varaždinska tvrtka će i ove godine u suradnji s HGK nastupiti na najvećem međunarodnom sajmu za dom i tekstil HEIMTEXTIL 2011, koji će u Frankfurtu okupiti 2.500 izlagača iz 60 država.

'Uz već poznate naše proizvode, predstavljamo i novi proizvodni program bivše Pamučne industrije Duga Resa. U aktualnim prilikama možete se fokusirati na povećanje prodaje ili rezanje troškova. Mi smo se fokusirali na ovo prvo, i to na stranim tržištima', ističe direktor razvoja poslovanja T7 VIS-a, jedne od svega tri hrvatske tvrtke koje će u siječnju nastupiti na frankfurtskom sajmu.