SLOVENCI VOLE HRVATSKU

Slovenci za odmor najčešće biraju Jadran

03.08.2011 u 14:37

Bionic
Reading

Omiljena destinacija Slovenaca i ove je godine hrvatski Jadran, pokazalo je to istraživanje GfK Slovenija o tome gdje će naši zapadni susjedni ove godine provesti ljetni odmor

Skoro polovica ispitanika, a riječ je o reprezentativnom uzorku od 600 ispitanih građana, u anketi slovenskog GfK kao ljetnu destinaciju za ovogodišnji odmor izabralo je Hrvatsku. Za Hrvatsku se odlučilo 48 posto ispitanih, što je znatno više u odnosu na druga odredišta.

Zanimljivo je da gotovo trećina Slovenaca za godišnji odmor ostaje u svojoj zemlji, a oni koji baš i neće uživati u ljepotama jadranske obale, odlučili su se za Grčku (tri posto), Španjolsku (2,5 posto) te po dva posto Tursku i Italiju. Manji broj odlazi i u SAD, Tunis, Francusku, Egipat, Crnu Goru ili u neke daleke i egzotične destinacije.

Kad je duljina ljetnog odmora u pitanju, najviše njih (jedna trećina) na odmoru ostaje tjedan dana. Manje od šest dana na ljetnom odmoru provodi petina Slovenaca, isto toliko žitelja Slovenije ostaje na odmoru od 10 dana, dok odmor od dva tjedna koristi 16 posto ispitanih građana Slovenije. Rijetki su oni, tek njih 10 posto, koji mogu koristiti ljetni odmor u trajanju tri tjedna ili dulje.

Slovenci se u najvećoj mjeri, njih 84 posto, odlučuju za odmor u vlastitoj režiji, dok se ostatak oslanja na usluge turističkih agencija, na odmor u najvećem broju slučajeva odlaze automobilom i biraju apartmane ili kuće

Tročlana obitelj na moru potroši između 750 i 1.000 eura, a takvih je više od trećine. Slijede oni s potrošnjom između 300 i 500 eura (17 posto), odnosno one obitelji koji su malo rastrošnije, pa njih 16 posto troši između 1.000 i 1.500 eura.

I za četveročlanu obitelj dobiveni su slični podaci, pa najviše takvih obitelji (36 posto) u prosjeku za svoj odmor potroši između 750 i 1.000 eura. Iza njih su oni koji potroše od 1.000 do 1.500 eura, odnosno četvrtina takvih obitelji, dok je 16 posto onih koji potroše između 300 i 500 eura.