DOK VAS PREVESLAVAJU

Samodol zabranio spot Croatia osiguranja

24.10.2011 u 12:50

Bionic
Reading

Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) naložila je Croatia osiguranju da odmah prestane s objavom promidžbenih informacija, odnosno spota i oglasa sa sadržajem 'Dok vas neki pokušavaju preveslati, mi s vama plovimo kroz život' jer te poruke negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge osiguratelje

CO: Ne moramo slati Hanfi kampanju prije puštanja u javnost

'Croatia osiguranje odmah je po objavi Odluke HANFA-e postupila u skladu s istom i obustavila emitiranje aktualne promidžbene kampanje u svim medijima. Također, prema važećem Pravilniku o promidžbenim aktivnostima osiguravateljnih društava nismo bili u obvezi slati HANFA-i kampanju na odobrenje prije puštanja u javnost', stoji u priopćenju iz Croatia osiguranja.

Nalaže se društvu Croatia osiguranje odmah prestati s objavom promidžbenih informacija u kojima se navodi: 'Dok vas neki pokušavaju preveslati, mi s vama plovimo kroz život. Dok vas neki vozaju, mi s vama putujemo do cilja. Dok vam neki skupo prodaju obećanja, mi svoja ispunjavamo’, navodi se u rješenju koje je uprava Hanfe donijela na sjednici 20. listopada, a koje je danas objavljeno na internetskim stranicama Hanfe.

Agencija ocjenjuje da te promidžbene poruke 'negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge osiguratelje jer iz njih proizlazi da jedino društvo Croatia osiguranje odgovorno i pošteno pruža usluge osiguranja, dok ostala društva za osiguranje poslove osiguranja pružaju služeći se prevarama i lažnim obećanjima'.

Hanfa također ocjenjuje da su te poruke u suprotnosti s odredbama Zakona o osiguranju i Pravilnika o promidžbenim aktivnostima prema kojima ‘promidžbene poruke moraju sadržavati jasne, istinite i potpune informacije koje se temelje na vjerodostojnim podacima o uspjehu i položaju društva za osiguranje na tržištu osiguranja, a ne smije sadržavati navode koji negativno, neistinito i pogrešno opisuju druge sudionike’.

Hanfa je utvrdila da su navedene promidžbene poruke Croatia osiguranje, u promidžbenim aktivnostima pod nazivom 'Sreća u nesreći', objavljene u spotu u programu Hrvatske radiotelevizije te u oglasu u časopisu Osiguranje (broj 7-8), a rješenjem je naložila Croatia osiguranju da joj u roku osam dana od primitka rješenja dostavi popis medija u kojima su objavljivane promidžbene informacije s dokazima o načinu izvršenja zabrane njihove objave.

Sporni spot Croatia osiguranja McCann Eriksona