reorganizacija

Roto dinamic preuzima distribuciju pića, a Konzum distribuciju hrane za cijeli HoReCa segment Fortenova grupe

29.01.2020 u 11:17

Bionic
Reading

Roto dinamic preuzima na razini cijele Fortenova grupe kompletan HoReCa prodajni kanal u segmentu pića, dok će se Veleprodaja Konzuma (Velpro) usredotočiti na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu i suradnju s nezavisnom trgovinom i Plus Marketima

Fortenova grupa donijela je odluku o konsolidaciji distribucije pića prema HoReCa kanalu pod kapom Roto dinamica, javljaju iz te kompanije. Početkom veljače 2020. unutar Grupe pokrenut će se projekt razdvajanja poslovanja unutar veleprodajnog segmenta, a u sklopu kojeg će se Roto dinamic fokusirati na distribuciju pića unutar kanala HoReCa kupaca, dok će Konzum, kojem je krajem godine pripojena kompanija Velpro - centar svoj poslovni fokus staviti na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu. Ujedno će Velpro nastaviti i suradnju s malim trgovinama i nezavisnim maloprodajnim segmentom te će i dalje razvijati projekt Plus Marketa.

Roto dinamic s ukupnim prihodima od 954 milijuna kuna za 2019. godinu i više od 600 zaposlenika posluje u 15 prodajno distributivnih centara iz kojih svakodnevno distribuira portfelj pića i dodatnog asortimana na više od 7000 dostavnih mjesta, dok u sezoni taj broj raste i na preko 10.000. Osim veleprodajne mreže, Roto dinamic razvija i maloprodajne diskonte pića idealne za sve kupce, kako ugostitelje koji čine više od 70 posto kupaca, tako i građane u potrazi za idealnim omjerom cijene i kvalitete te visokim nivoom usluge.

'Roto dinamic posluje već 28 godina te je od lokalnog distributera ojačao do nacionalnog veletrgovca s punom uslugom prema svim našim kupcima. Preuzimanje kompletne mreže kupaca iz HoReCa kanala u segmentu pića bio je prirodan slijed za nas jer na dinamičnom i izazovnom tržištu i kupci i naši dobavljači traže sigurnog partnera u prodaji i distribuciji pogotovo znajući sve izazove poslovanja u sezonskim mjesecima kad se i realizira većina prihoda. Naša snaga zasigurno prvenstveno leži u usmjerenosti prema kupcu i njegovim potrebama, što nas čini agilnom kompanijom s visokim nivoom usluge bez obzira gdje se naš kupac nalazi te s odgovorom na sve njegove potrebe', izjavio je Siniša Mužić, direktor društva Roto dinamica.

Velpro je prisutan na hrvatskom tržištu 19 godina, a u prošloj godini je ostvario prihod od 1,151 milijardi kuna i s više od 850 zaposlenih posluje u 16 prodajno distributivnih centara u kojima svojim kupcima nudi više od 10 000 artikala.

Konzum će svoj poslovni fokus staviti na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Konzum

'Velpro je nakon pripajanja s Konzumom dodatno osnažio svoje poslovanje i osigurao dugoročnu održivost. Tijekom godina od strane naših kupaca prepoznati smo kao značajni strateški partner u razvoju nezavisne trgovine i HoReCe u Hrvatskoj. Nova specijalizacija veleprodajnog segmenta osigurat će nam još jači fokus na distribuciju hrane i neprehrambenih proizvoda u HoReCa kanalu. Jačanje turizma i segmenta HoReCe dugoročna su strateška odrednica Velpro-a koji svojom infrastrukturom i kvalitetom usluge može zadovoljiti potrebe naših kupaca. Nastaviti ćemo raditi na prilagodbi usluga i asortimana sukladno njihovim potrebama. Našim kupcima je osim distribucije, široki asortiman roba dostupan i u 16 Cash&Carry centara u kojima mogu u kratkom roku nabaviti sve za svoje restorane, hotele, trgovine i ostale prodajne objekte. Velpro danas posluje s više od 5 000 pravnih subjekata od čega je 450 pod brendom malih trgovina – Plus market i ima stratešku suradnju sa svim udrugama malih nezavisnih trgovaca na području Hrvatske', istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik uprave Konzuma.

Daljnjom konsolidacijom veleprodaje unutar Fortenova grupe, osigurat će se još kvalitetniji poslovni fokus i specijalizacija, koja će rezultirati višom razinom usluge za krajnje veleprodajne kupce, optimizacijom opskrbnog lanca i ukupnog poslovanja te boljim iskorištavanjem sinergija. Jasnom strategijom obje kompanije će postići maksimalan učinak u prodaji i distribuciji te ponuditi ciljnim skupinama kupaca usmjerenu i fokusiranu veleprodajnu uslugu i ponudu koja će odgovoriti na sve potrebe njihovog poslovanja, puručuju iz Fortanova grupe.