NOVI VIZUALNI IDENTITET

Predstavljen redizajnirani Oglasnik

17.05.2010 u 15:59

Bionic
Reading

Pod sloganom 'Sve je tu!', Oglasnik je nakon 21 godine izlaženja predstavio novi vizualni identitet i novo, redizajnirano tiskano izdanje

Nakon detaljne analize tržišta i provedenih istraživanja, uvedene su mnoge novosti. Predstavljene su nove rubrike (Dom i vrt, Za vas i vašu obitelj i druge) da bi se povećala aktualnost i zadovoljila širina potreba korisnika. Uvedeni su i novi načini slaganja kategorija i potkategorija koje sada omogućuju lakše snalaženje i pretraživanje.

Zbog detaljnije i preciznije informacije, broj znakova u oglasima povećao se za 25 posto, sa 100 na 125 znakova. Također, predstavljeni su novi tipovi oglasa, a veličina slova u oglasima povećala se za 10 posto. Promjene su zaokružene novim vizualnim identitetom tako da su predstavljena i nova vizualna rješenja marke, ali i samog proizvoda.

Novim izdanjem Oglasnika započeo je prvi korak prema novoj viziji kompanije, a ta je postati najbolje rješenje čitateljima i oglašivačima u razmjeni obogaćenih informacija, o novim i rabljenim proizvodima te uslugama.

Oglasnik i posao.hr dvije su najsnažnije marke Oglasnik Grupacije, koje obuhvaćaju i on-line marke: auti.hr, nekretnine.net, edukacija.hr te tiskane vertikale Oglasnik automoto i Oglasnik nekretnine.