KONFERENCIJA HUOJ-a

PR-om se u Hrvatskoj bavi četiri do pet tisuća ljudi

24.11.2011 u 16:17

Bionic
Reading

Struka odnosa s javnošću u Hrvatskoj se u zadnjih desetak godina etablirala, njome se izravno i neizravno po procjenama Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) bavi četiri do pet tisuća ljudi, a više gotovo da i ne postoji djelatnost, institucija i tvrtka koje nemaju neki oblik odnosa s javnošću svjesni da bez dobre komunikacije nema ni poslovnog uspjeha

Istaknuo je to predsjednik HUOJ-a Drenislav Žekić na današnjem otvaranju godišnje 12. konferencije HUOJ-a koja se u zagrebačkom Arena Centru održava danas i sutra.

Žekić je naglasio da HUOJ danas okuplja više od tisuću članova koji su zadnjih desetak godina znatno pridonijeli razvoju te struke u Hrvatskoj.

O važnosti te struke govori i podatak da je u svijetu u zadnjih deset godina broj od 2,5 milijuna djelatnika u toj struci narastao na oko 4,5 milijuna, a broj svake godine raste i u Hrvatskoj.

Na ovogodišnjoj se konferenciji HUOJ-a za razliku od prošlih više govorilo o samoj struci nego o njezinoj primjeni u drugim sektorima, i to prije svega o zaštiti intelektualnog vlasništva i znanja što je, po Žekiću, i najveći kapital PR struke na tržištu.

Kazavši da s tim u vezi ima dosta problema, ističe da se, primjerice, događa da za svoje usluge, ideje i savjete struka ostane 'kratkih rukava' bez naknade i bez adekvatne pravne zaštite te neke ideje kasnije osvanu kao tuđe.

Posebna tema bila je i potreba te važnost osobnog brendiranja, jer u ovom svijetu, kako se čulo od PR stručnjaka Bože Skoke, instant zvjezdica ipak postoje ljudi, djelatnosti i načini kako dugo godina opstati kvalitetom bez ikakvih mrlja i bez žutila.

Zanimljivo predavanje naziva 'Od Hi-techa do Hi-toucha' održao je i Zoltan Baračkaj iz konzultantske tvrtke MID iz Budimpešte naznačivši da je moderna tehnologija napravila veliki iskorak u civilizacijskom poimanju svijeta i biznisa, ali i dalje interpersonalna komunikacija među ljudima ostaje ono bitno.

U sklopu konferencije večeras će HUOJ dodijeliti i tradicionalne, pete po redu godišnje nagrade Grand PRix za najbolje projekte odnosa s javnošću u prošloj godini, najboljim pojedincima u struci, za komunikatora godine izvan struke te druge.