NOGOMET VS. RECESIJA

Pivovara počastila partnere i novinare utakmicom

10.09.2009 u 15:13

Bionic
Reading

Zagrebačka pivovara i Gastro grupa počastili su šezdesetak poslovnih partnera i novinara putovanjem na nogometnu utakmicu hrvatske nogometne reprezentacije u London

Društvo je čarter letom otputovalo u London, gdje je imalo prilike gledati debakl hrvatske nogometne vrste na stadionu Wembley.

'Svima nam je žao što je reprezentacija izgubila, ali nadamo se da će se uspjeti plasirati na Svjetsko prvenstvo u Južnu Afriku. Poraz nije umanjio dojam, jer smo partneri HNS-u u dobru i zlu', komentirala je Tina Puhalo Grladinović, voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.

Među putnicima je bio i Dragan Munjiza, predsjednik uprave Gastro grupe koji nije krio razočarenje: 'Svi smo tužni, kao i desetak tisuća naših navijača, normalno da zbog poraza i nije bila neka atmosfera.'

Unatoč recesiji u Zagrebačkoj pivovari nisu se odrekli nagradnih putovanja za ključne kupce. 'Iako je industrija piva u prvih šest mjeseci zabilježila pad, tržišni nam je udio porastao i Zagrebačka pivovara uspješno posluje. Kako već godinama strogo kontroliramo troškove poslovanja, u recesiji se ne trebamo odreći ovakvih turističkih aranžmana', objasnila nam je Puhalo Grladinović.

Podatak o cijeni ovakvog aranžmana iz Zapija nismo uspjeli doznati, jer kažu da je riječ o poslovnoj tajni. Cijena individualnih aranžmana preko turističkih agencija iznosila je do 7.000 kuna po osobi, a cijena ulaznice za Wembley do 440 kuna. U Londonu je našu reprezentaciju bodrilo oko 7.000 navijača.

No Zapi i Gastro grupa nisu jedine kompanije koje su na ovaj način nagradile svoje poslovne partnere. Strast prema promotivnim putovanjima i nogometu očito je u Hrvatskoj još uvijek jača od rezanja troškova.