FARMACEUTSKA INDUSTRIJA

Njemački Dermapharm preuzeo ludbreški Farmal

04.02.2011 u 14:50

Bionic
Reading

Njemačka farmaceutska kompanija Dermapharm postala je većinski vlasnik hrvatske farmaceutske tvrtke Farmal iz Ludbrega, a posao je zaključen prošlog tjedna, izvijestili su iz ludbreške tvrtke

Predstavnici njemačke farmaceutske kompanije Dermapharm prošlog su tjedna zaključili kupovinu hrvatske farmaceutske tvrtke Farmal iz Ludbrega. Riječ je o preuzimanju 95-postotnog udjela, od čega su 85 posto otkupili od dosadašnjeg vlasnika, Miljenka Boršćaka i njegove tvrtke Bomark, a deset posto od malih dioničara. Procesom akvizicije upravljala je tvrtka Ascendant Capital Advisors.

Predsjednik uprave Farmala Dražen Dedi istaknuo je da je vrlo zadovoljan potpisanim ugovorom s obzirom da će se na taj način osigurati brojne pogodnosti za tvrtku. 'Ne samo da ćemo dobiti nove proizvode, već ćemo i kao dio Dermapharma imati znatno niže ulazne cijene lijekova i sirovina. S novim vlasnikom smo osigurali kvalitetnije financijsko restrukturiranje te daljnji rast udjela na našem i tržištima regije', istaknuo je Dedi.

Prodaja Farmala od strane dosadašnjeg vlasnika predstavlja logičan potez s obzirom na to da se Bomark bavi proizvodnjom ambalaže te da uprava dobivena sredstva namjerava reinvestirati u razvoj i širenje svoje osnovne djelatnosti. Sredstva od prodaje Bomark će tako investirati u tvornicu za proizvodnju ambalažne stretch folije s ciljem da kapacitetom i tehnologijom postane vodeća tvrtka u regiji jugoistočne Europe. S druge strane, Farmalu je već duže vremena trebao strateški partner koji bi mu omogućio daljnji rast i razvoj te lakši proboj izvan domaćeg tržišta na kojem je ostvarivao više od 90 posto prihoda. U sklopu Dermapharma Farmal će osigurati pretpostavke da se pozicionira kao značajna regionalna farmaceutska kompanija, posebice na susjednim tržištima Bosne i Hercegovine i Srbije.

Wilhelm Beier, predsjednik Dermapharma, napomenuo je da ih je uz Farmalov postojeći portfelj lijekova te dobre poslovne rezultate u 2009. godini posebno zainteresirala izvozna orijentiranost tvrtke.