ANALIZA PRETRAŽIVANJA

Pogledajte kako naglo raste interes Nijemaca za odmor u Hrvatskoj

27.05.2020 u 11:19

Bionic
Reading

Digitalna agencija Arbona napravila je istraživanje na temelju turističkih pojmova koji se najčešće pretražuju u Google tražilici u Njemačkoj u proteklih 90 dana. U posljednja dva tjedna jasno je vidljiv sve veći interes Nijemaca za Hrvatsku

Prema provedenom istraživanju Arbone, u posljednjih 90 dana, s naglaskom na posljednja dva tjedna, u pretragama rezultata pretraživanja u Google tražilici rezultati prikazuju kako ključne turističke termine poput kuća za odmor, kampovi ili godišnji odmor korisnici puno više pretražuju upravo za područje Hrvatske nego za ostale turističke države u Europi.

Grafikon pokazuje usporedbu pretraživanja pojma kuće za odmor u Hrvatskoj, Španjolskoj, Italiji i Grčkoj na njemačkom jeziku u Njemačkoj. Prema pretraživanju na Google tražilici indeks za Hrvatsku trenutno je i preko 75 posto, a ide i do 100 posto. Daleko ispod Hrvatske nalaze se Italija, Grčka i Španjolska.

'Interes za Hrvatsku kao turističku destinaciju sve više raste na popularnim inozemnim tržištima, a posebno u Njemačkoj. Tu činjenicu potkrepljuje rast pojmova za pretraživanje u posljednjim tjednima poput Urlaub Kroatien, Ferienhaus Kroatien itd...što je svakako dobar pokazatelj za ponovnu aktivaciju i buđenje našeg turizma', rekao je Andrej Tonković iz Arbone.

Zanimljivo je vidjeti i regije Njemačke u kojima korisnici najviše iskazuju interes za Urlaub Kroatien, odnosno želju za odmorom u Hrvatskoj. Bavarska svakako prednjači, međutim Saska, Saska-Anhalt i Baden-Württemberg slijede odmah nakon.

'Prema dobivenim rezultatima možemo vidjeti da dolazi do značajnog rasta pretraživanja ključnih riječi vezanih za odmor u Hrvatskoj. Pretražuju se i turistički gradovi Hrvatske, koji nakon značajnog pada zbog pandemije, ponovno imaju uzlazni trend', zaključuje Sandro Lazarić iz Arbone.

  • +5
Turisti u Hrvatskoj Izvor: Pixsell / Autor: Srecko Niketic/PIXSELL