poslovni rezultati

Neto dobit Ericssona Nikole Tesle 80,8 milijuna kuna

29.10.2019 u 11:34

Bionic
Reading

Ericsson Nikola Tesla u prvih je devet mjeseci ostvario 80,8 milijun kuna konsolidirane neto dobiti, što je rast od 29,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, pokazuju podaci iz financijskog izvješća te kompanije objavljenog u utorak. Porast neto dobiti, kako se navodi, prvenstveno je rezultat veće bruto dobiti te smanjenja porezne obveze temeljem poreznih olakšica ostvarenih zapošljavanjem sukladno Zakonu o poticanju ulaganja.

Bruto dobit je iznosila 142,8 milijuna kuna i veća je za 7,2 posto kao rezultat porasta prihoda od prodaje. Prihodi od prodaje u prvih su devet mjeseci iznosili 1,25 milijardi kuna i porasli su 16 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U ukupnim prihodima od prodaje udio domaćeg tržišta čini 24,4 posto, usluge za Ericsson 60,6 posto, dok ostala izvozna tržišta sudjeluju s 15 posto.

U prvih su devet mjeseci prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznosili 306,3 milijuna kuna, što je rast od 32,1 posto prema istom razdoblju lani. Na Ericssonovom tržištu je u prvih devet mjeseci ostvareno 759,6 milijuna kuna prihoda od prodaje, ili 9,3 posto više.

Na izvoznim tržištima (bez Ericssonova tržišta) prihodi od prodaje su porasli 22 posto i iznose 187,4 milijuna kuna. 

U izvješću se navodi i da su prodajni i administrativni troškovi porasli za 1,8 posto i iznose 52,9 milijuna kuna.

Predsjednica Ericsson Nikole Tesle Gordana Kovačević je istaknula kako je strategija kompanije usmjerena na dugoročno jačanje pozicije tržišnog lidera u postojećim i novim segmentima.

"Nastavljamo ulagati u nove tehnologije i jačanje kompetencija kako bismo kvalitetno podržali naše kupce", kazala je Kovačević napominjući kako je tijekom trećeg tromjesečja ugovoreno nekoliko važnih poslova.

Kovačević je izvijestila i o nastavku implementacije programa digitalne transformacije na razini Ericsson Nikola Tesla Grupe s ciljem dodatnog pojednostavljena kompanijskih procesa i upravljanja poslovanjem/projektima primjenom naprednih tehnologija i automatizacijom.

"Kako bismo osigurali daljnji razvoj poslovanja i bili konkurentni u središtu naše pozornosti i dalje ostaje troškovna i operativna učinkovitost te strateško upravljanje rizicima" istaknula je.