SUZANA MARIĆ:

'Naši zaposlenici nemaju puno lošije uvjete od menadžera'

09.06.2011 u 12:52

Bionic
Reading

Povodom dodjele prestižne FINA-ine nagrade Zlatna bilanca zagrebačkom Hotelu Dubrovnik za najboljeg poduzetnika među najuspješnijima u Hrvatskoj u 2010.godini, razgovarali smo s direktoricom Hotela Dubrovnik Suzanom Marić, jednom od rijetkih žena vrhunskih menadžerica u hrvatskom hotelijerstvu

'Dobivanje nagrade Zlatna bilanca Marić važno je za dalje poslovanje Hotela, ali i motivacija za sve djelatnike da shvate da u današnje vrijeme kada brojni ne dobivaju plaće ili i nemaju posla, oni rade u tvrtki u kojoj se mogu osjećati sigurno', ističe dobitnica Zlatne bilance ne skrivajući dugoročnu ambiciju Uprave da Hotel Dubrovnik postane najbolji u Zagrebu.

Većinski vlasnici 'američki Hrvati'

Većinski vlasnik Hotela Dubrovnik je ACI Grupa iza koje stoji 15-ak Amerikanaca hrvatskog podrijetla, koji su 1995. osnovali tvrtku i uložili novac u hotel.

'Za to imamo velike šanse jer hotel ima odličnu, nezamjenjivu lokaciju u samom središtu Zagreba, kategoriziran je s četiri zvjezdice, što je za poslovne i druge goste često po cijeni i posebno u krizi prihvatljivije od onih s pet zvjezdica, a tu su i planovi razvoja i unapređenja ukupne ponude', navodi Marić.

Nakon preuređenja Hotel Dubrovnik ima ukupno 245 soba, a nedavno je dovršena i obnova kongresne dvorane što omogućuje znatno jačanje poslovno-kongresnog segmenta ponude. 'Time se mijenja i struktura gostiju hotela, tako da sada imamo miks odmorišnih gostiju koje dovode touroperatori, individualca i korporativnih, poslovnih gostiju', kaže Marić.

Direktorica očekuje da će hotel ove godine ostvariti 44 milijuna kuna prihoda i time se vratiti na razinu iz 2009. 'Najveći porast imamo kod online bukinga, u što smo, kao i u novu web stranicu te snažan marketing najviše investirali', navodi Marić ističući značajan rast prihoda i noćenja u travnju.

'I prosječna popunjenost znatno je bolja u odnosu na prošlu godinu, a zadnjih mjesec dana kreće se od 90 do 100 posto najmanje tri do četiri dana u tjednu', pohvalila se dobitnica Zlatne bilance.

Marić posebno ističe doprinos svih zaposlenika uspjehu poslovanja. 'Hotel nije stroj u kojem možeš lako zamijeniti dotrajali vijak', kaže Marić, ističući da je Hotel Dubrovnik jedan od rijetkih u Hrvatskoj gdje zaposlenici nemaju puno lošije uvjete od menadžera.