POJAČANJE U ATLANTICU

Nakon svjetskog iskustva u Coca Coli, Bruno Filipi kod Tedeschija

06.10.2015 u 14:21

Bionic
Reading

Početkom studenog tim Strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana u Atlantic Grupi, u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija, dobit će snažno menadžersko pojačanje dolaskom Brune Filipija na poziciju glavnog direktora tog sektora

'Slijedom intenziviranja procesa internacionalizacije poslovanja Atlantic Grupe, strateško poslovno područje SAP, s trenutačno najvećim međunarodnom prisutnošću, suočava se sa strateškim i operativnim izazovima na koje treba efikasno odgovoriti kako bi se kapitalizirali svi potencijali i pritom ostvarili rezultati koji se očekuju od SPP SAP-a. Uz iskusan i stručan tim u ovom strateškom području, novo značajno menadžersko pojačanje pomoći će u postizanju ciljeva postavljenih pred SPP SAP. Bruno Filipi će kao menadžer s ekstenzivnim iskustvom preuzeti ulogu glavnog direktora za razdoblje od 18 mjeseci, s glavnim ciljem postavljanja i usmjeravanja cjelokupnog poslovanja i organizacije SPP-a za održiv i stabilan dugoročni rast', poručuju iz Atlantica.

Pojašnjavaju da će strateški fokus razvoja SPP SAP bit će dvojak — usmjeren na daljnji razvoj brendova što je jedan od glavnih stupova internacionalizacije Atlantic Grupe te na operativnu učinkovitost u cilju postizanja i održavanja profitabilnosti poslovanja.

Bruno Filipi iskusan je menadžer s radnim iskustvom na tri kontinenta, dokazanim vještinama u definiranju i provedbi strategija, upravljanju, operativnom poslovanju, strateškom marketingu i prodaji te s istaknutim rezultatima u povećanju prodaje, tržišnog udjela i profitabilnosti.

U Atlantic Grupu dolazi s pozicije predsjednika Coca Cola South Pacific, gdje je bio odgovoran za poslovanje Coca Cole u Australiji, Novom Zelandu i pacifičkim otocima te upravljao franšiznim sustavom triju nezavisnih punionica.

Prethodno je radio u Coca Cola Greater China kao potpredsjednik i generalni direktor za Kinu. Uspješno je proveo poslovni zaokret u Lura grupi od 2004. do 2006. Prije toga radio je u Coca Coli za regije Adriatic i SEE, počevši kao voditelj razvoja tržišta te napredujući do položaja glavnog direktora. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te se dalje školovao na prestižnim školama kao što su Harvard Business School, IMD, Lausanne i London Business School.