slaba gledanost

McDonald's više ne želi sponzorirati Olimpijske igre

23.06.2017 u 11:06

Bionic
Reading

Vodeći svjetski lanac brze hrane, američki McDonald's odlučio je prekinuti sponzorstvo Olimpijskih igara nakon što su neprekidno 41 godinu podupirali to najveće globalno sportsko natjecanje

Vijest o povlačenju McDonald'sa tri godine prije isteka ugovora objavio je krajem prošloga tjedna Međunarodni olimpijski odbor (MOO).

Posljednja Olimpijada tijekom koje će se na sportskim borilištima vidjeti McDonald'sov logotip biti će Igre u Tokiju 2020. godine.

"Olimpijske igre su sve manje zanimljive, te im pada gledanost posebno na američkom tržištu, a što je osobito došlo do izražaja tijekom Igara u Rio de Janieru iako su one u odnosu na London 2012. što se vremenske razlike tiče, bile puno bliže SAD'', poručili su iz McDonald'sa.

Inače kompanija zbog investiranja u poboljšanje kvalitete hrane, usluge u restoranima te internetskog naručivanja sve više reže troškove.

Trend pada gledanosti postao je vidljiv tijekom Igara u Pekingu 2008. godine, a lanjsku Olimpijadu u Rio de Janeiru pratilo je u Americi gotovo devet posto manje gledatelja od prethodne Olimpijade u Londonu.