Komunikacijski laboratorij

Manuela Šola pohvalila se novim poslovnim uspjehom

13.12.2017 u 10:48

Bionic
Reading

Agencija Komunikacijski laboratorij postala je član najveće i najbrže rastuće svjetske organizacije neovisnih kreativnih, marketinških i agencija za odnose s javnošću – thenetworkone sa sjedištem u Londonu. Organizacija thenetworkone prisutna je u 109 zemalja s 220 agencija članica.

Komunikacijski laboratorij pridruživanjem thenetworkone organizaciji postao je globalno prisutna agencija, a njegova vlasnica Manuela Šola izjavila je:

'Članstvo u thenetworkone organizaciji rezultat je napornog rada i usmjerenosti Komunikacijskog laboratorija na razvoj kako bi klijentima pružio usluge na visokokvalitetnoj razini. Vjerujemo da ćemo ovim članstvom dodatno proširiti znanja naših stručnjaka, ali i osigurati kvalitetnu suradnju s agencijama iz thenetworkone mreže.'

Thenetworkone organizacija članovima osigurava pristup specijaliziranim stručnim radionicama, programu praktične edukacije za zaposlenike u vidu razmjene među agencijama te značajnim studijama slučaja i praktičnim iskustvima agencija članica.

Povodom pridruživanja Komunikacijskog laboratorija direktor organizacije thenetworkone, Paul Squirrell, izjavio je:

'Sa zadovoljstvom izražavamo dobrodošlicu Komunikacijskom laboratoriju u našu obitelj koja je ovim članstvom postala bogatija za izrazito stručnu i iskusnu agenciju na području Jugoistočne Europe. Članstvom u thenetworkone organizaciji Komunikacijski laboratorij postao je dio najveće i najbrže rastuće svjetske organizacije vodećih marketinških, kreativnih i agencija za odnose s javnošću.'

Thenetworkone organizator je poznate konferencije The Indie Summit koja se održava svake godine u Londonu s ciljem prenošenja novih znanja, inspiracije te povezivanja rukovoditelja neovisnih svjetskih agencija.