LUTRIJA REKLAMIRA TISAK I KONZUM

Kakve veze ima Todorić s igrama na sreću?

23.04.2012 u 07:00

Bionic
Reading

Hrvatska lutrija (HL) odnedavno je uvela nov način igranja lota i binga preko POS uređaja – poznatijih kao aparata za 'peglanje' kartica. Novi proizvod HL reklamira i preko televizije a u oči upada isticanje Tiska i Konzuma kao jedinih mjesta gdje se možete okušati u POS lutriju. Zbog čega samo tamo, i kakva je to veza perjanica Ivice Todorića s HL-om koji je u stopostotnom vlasništvu države?

Suradnja s Tiskom, objašnjeno nam je iz uprave HL-a, traje već godinama. S Konzumom također surađuju kao i sa, ističu, ostalim trgovačkim lancima, u čijim supermarketima Lutrija ima svoja prodajna mjesta. Zbog toga su, kažu, oni 'prirodan odabir'.

Kad traži poslovnog partnera HL nema obavezu raspisivanja javnog natječaja već zainteresirani, tvrde iz Lutrije, moraju zadovoljiti uvjete Pravilnika o priređivanju lutrijskih igara i Pravilnika o prostornim i tehničkim uvjetima za priređivanje igara na sreću u kasinima, na automatima i uplatnim mjestima kladionica.

POS lutrija neće biti samo ekskluziva Konzuma i Tiska već će uskoro ovakav način igre biti dostupan i na kioscima iNovina (član Adris grupe), a u planu je, poručuju ih HL, i daljnje širenje.

Naravno, od svakog prodanog 'listića' Agrokorov dvojac uzme određeni postotak, koliki je to iznos nismo uspjeli saznati.

'Iznos provizije koju se dobiva pitanje je međusobnih ugovornih obveza. Postotak ovisi o vrsti igre, ostvarenom prometu, uloženom u promotivne i ostale aktivnosti koje pospješuju prodaju te o preuzimanju dijela administrativnih poslova i popratnih aktivnosti', odgovorenom nam je iz HL-a.

U Lutriji očekuju da će POS u drugoj godini ostvarivati između tri do pet posto prodaje ponuđenih igara – Loto 6/45, Loto 7/39, TV Bingo 15 od 90 i Keno.

Isto tako poručuju kako POS neće izravno utjecati na broj postojećih standardnih prodajnih mjesta i broja zaposlenih.

'Širenje mreže putem POS terminala prvenstveno ima za cilj povećati broj igrača, a ne broj naših zaposlenika u prodaji. Dugoročno i postupno smanjenje broja vlastitih prodajnih mjesta pratit će i prirodni odljev zaposlenih (umirovljenje i preraspodjela na druga prodajna, odnosno radna mjesta). Rezanje broja zaposlenih na prodaji lutrijskih igara i klađenja ne planiramo', stoji u odgovoru.

HL ima 1.367 zaposlenih od toga je prodavača lutrijskih igara 740 i 273 radnika u kasinima i automat-klubovima.

Ipak, treba napomenuti kako trenutačno vodstvo Lutrije na čelu s HDZ-ovkom Vesnom Bakran broji svoje zadnje dane. Njoj je mandat već istekao 14. travnja, ali su joj vladajući odlučili produljiti ugovor na još tri mjeseca pa je ona sad v. d. predsjednica uprave.

Dolaskom novog čelništva moguće su i veće promjene pogotovo ako se u obzir uzme trenutačna gospodarska kriza zbog koje su u zadnje dvije godine osjetno pali i prihod i dobit HL-a