dobri pokazatelji

HUT: Hrvatska je i dalje najsigurnija ne Mediteranu, turisti u zemlji ostaju sve dulje i više troše

18.08.2021 u 13:46

Bionic
Reading

Hrvatska je i dalje najsigurnija turistička EU destinacija na Mediteranu prema podacima svih javno zdravstvenih instituta, uključujući američki Johns Hopkins University, priopćila je Hrvatska udruga turizma. Dodatno, prema njemačkom Robert Koch institutu niti jedna hrvatska županija nije na listi visoko rizičnih područja. Najbolja je epidemiološka situacija u zemlji i dalje u Istarskoj županiji koja ima 14-dnevnu incidenciju na 100.000 stanovnika od 37 i u Primorsko-goranskoj županiji u kojoj je ta incidencija 41.

Sigurnost je ove godine temelj turističkog prometa, a da je interes turista za uvid u epidemiološku situaciju u Hrvatskoj velik pokazuju i brojke posjeta HUT-ovoj regionalnoj korona karti croatiacovid19.info koja na dnevnoj razini ažurira epidemiološku sliku po hrvatskim županijama i većim otocima. Kartu je u posljednjih godinu dana posjetilo preko 1,15 milijuna posjetitelja, a od početka ove godine njih preko 542.000 posjetitelja.

Hrvatska je, zahvaljujući kvalitetnoj epidemiološkoj situaciji i odličnoj koordinaciji turističkog sektora, Vlade, sustava stožera civilne zaštite i javno zdravstvenog sustava, u dosadašnjem tijeku i ovogodišnje turističke sezone pobjednica Mediterana.

Uz odlične fizičke turističke pokazatelje koje Hrvatska ostvaruje ove sezone, pozitivno je da turisti u zemlji prosječno duže borave i istovremeno više troše, čak i u odnosu na rekordnu 2019. godinu, što je posebno naglašeno u kolovozu.

Prosječan turist u Hrvatskoj u srpnju ove godine boravio je u Hrvatskoj prosječno 6,67 dana, što je znatno povećanje od prosječnog boravka od 5,53 dana u srpnju rekordne 2019. godine. U prvih 16 dana kolovoza prosječan boravak turista u Hrvatskoj dodatno je produljen na 7,05 dana, dok je u istom razdoblju 2019. godine taj prosjek iznosio 6,66 dana.

Što se tiče stranih gostiju, prosječan boravak prvih 16 dana u kolovozu povećan je sa 6,3 dana u 2019. godini na 6,8 dana ove godine. U kombinaciji s produljenjem boravka u Hrvatskoj, raste i turistička potrošnja, kažu u HUT-u.