svjesnost o brendu

HTZ poziva na udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama za 2020.

29.08.2019 u 14:50

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i sustav turističkih zajednica i u 2020. planiraju udruživati sredstva za oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora, za što je HTZ objavila javne pozive s rokom za prijave do 27. rujna, a objavila je i poziv za suradnje u strateškim promotivnim kampanjama

Javni pozivi za udruženo oglašavanje obuhvaćaju opću destinacijsku te promociju smještajne i ostalih oblika turističke ponude destinacije, dok poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. znači suradnju s partnerima iz turističke industrije na aktivnoj promociji hrvatske turističke ponude.

"Putem tih poziva ostvarujemo ključne suradnje s domaćim i stranim partnerima u promociji hrvatskog turizma, s ciljem što kvalitetnije pripreme za 2020. te očekujemo realizaciju niza kvalitetnih i strateških suradnji koje će hrvatskom turizmu i u idućoj godini osigurati stabilnu tržišnu poziciju na jakom i vrlo konkurentnom međunarodnom turističkom tržištu", kazao je povodom tih javnih poziva direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Za udruženo oglašavanje u 2020. tako se pozivaju subjekti javnog i privatnog sektora po tri modela tog oglašavanja, Jedan je za udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica, kroz koji će HTZ sa sustavom turističkih zajednica provoditi destinacijsku promociju, drugi za suradnju sa subjektima-nositeljima ponude u destinaciji, koji će odrađivati sustav turističkih zajednica koje svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u na odobrenje, dok je treći model udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje provodi HTZ sa subjektima koji planiraju marketinške kampanje.

HTZ pak za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. poziva sve organizatore putovanja sa stranih tržišta u svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku, s naglaskom na zajedničke kampanje u javnim medijima.

U tom smislu, suradnja s odabranim partnerom treba i podići svjesnost o brendu Hrvatska na odabranom strateškom tržištu kroz oglašavanje na društvenim mrežama, putem online medija, radijskog, televizijskog i vanjskog oglašavanja te oglašavanja u tisku.

Iz HTZ-a poručuju da za to zainteresirani partneri prijedloge s pripadajućom dokumentacijom dostavljaju uredima predstavništva HTZ-a na pojedinim tržištima s kojima i dogovaraju rokove dostave dokumentacije.