SURADNJA S KUPCIMA

HG Spot predstavio novu poslovnu strategiju

02.03.2010 u 15:28

Bionic
Reading

Poslovodstvo HG Spota predstavilo je na današnjoj konferenciji za novinare nove vizualije i web stranicu tvrtke te izvijestilo o novoj poslovnoj strategiji usmjerenoj na suradnju s kupcima pri nabavci informatičke opreme

Moto nove poslovne strategije HG Spota je 'postati najkompetentnije mjesto na području informacijske tehnologije povezane sa suvremenim životnim stilom', istaknuo je tvorac strategije Zvonimir Pavlek

Prema njegovim riječima, pomak u odnosu na dosadašnju poslovnu filozofiju je u iskoraku od prodaje IT uređeja prema uključenosti tvrtke u životni stil potrošača.

U praksi to znači da će zaposlenici HG Spota zajedno s kupcima istraživati optimalna rješenja i uređaje za njihove potrebe, objasnio je Pavlek.

HG Spot će, po riječima savjetnika Uprave Hrvoja Prpića, postati mjesto za kupnju, ali i informacije i zabavu potrošača.

Predstavljajući nove web stranice najavio je da će na njima biti objedinjene baze podataka svih uvoznika informatičke opreme s oko 40 tisuća proizvoda.

Čelnici HG spota nisu na današnjoj konferenciji za novinare htjeli odgovarati na pitanja o financijskom stanju tvrtke, iako je novinare zanimalo kako planiraju zatvoriti dugove i financirati razvoj koji najavljuju.

HG Spot je, naime, 2009. godinu završio s neto gubitkom od 42,7 milijuna kuna. U listopadu je razriješena Uprava i imenovana nova, koja je donijela plan restrukturiranja i postigla nagodbe s imateljima komercijalnih zapisa. Potom je prodan stopostotni udjel u trgovačkom društvu Senso Plus te ugovoreno financiranje daljnjeg poslovanja. Time je omogućena deblokada žiro računa i opskrba dućana, a donesen je i program zbrinjavanja viška radnika.

Pored toga, HG Spot je odustao od prodaje bijele tehnike i malih kućanskih aparata i usmjerio se na računala, audio-video opremu i potrošačku elektroniku.