IMA SE S ČIM

HEP potrošio 46,5 mil kuna za donacije i oglašavanje

18.01.2010 u 09:02

Bionic
Reading

Trošak sponzorstva i donacija od 46,5 milijuna kuna koliko je Hrvatska elektroprivreda (HEP) potrošila u 2007. naveo je Državnu reviziju da tu državnu tvrtku koja je i monopolist upozori kako s obzirom na vrstu usluga koju pruža ne bi trebao izdvajati tako značajna sredstva za usluge promidžbe i reklamiranja

Reviziju je posebno zasmetalo to što je HEP profesionalnim sportskim klubovima podijelio 26,45 milijuna kuna, a nalaže i to da se ubuduće kod takvih poslova zaključe ugovori iz kojih će biti vidljivije o kakvoj se vrsti usluga radi te kolike su količine i cijene, piše Novi list

Revizorima je HEP odgovorio da je odluka uprave o potrošnji 46,5 milijuna kuna opravdana te da 'nisu utrošena značajna materijalna sredstva' s obzirom na to da HEP prodaje električnu energiju na domaćem i inozemnom tržištu. Ta ne baš 'značajna materijalna sredstva' čine tek 0,5 posto prihoda tvrtke u 2007, ali i više od deset posto dobiti društva.

U evidenciju postupaka javne nabave HEP nije uključio ugovor o gradnji poslovne zgrade vrijedan 102 milijuna kuna, navodi se u izvješću revizije te dodaje da je u 2007. bez postupaka javne nabave HEP kupio robu u vrijednosti od gotovo deset milijuna kuna. Odnosi se to na nabavu 66 vozila u vrijednosti 8,4 milijuna kuna, uslugu objave članaka u dva inozemna časopisa u vrijednosti 1,2 milijuna kuna i uslugu organizacije dva domjenka u vrijednosti 372 tisuće kuna.