spremni za sezonu

[FOTO] Bluesun Jake Andabaka otvorio gotovo sve hotele, hvale se da im je buking sve bolji, a stranci posebno vole jednu njihovu prednost

03.07.2020 u 15:55

Bionic
Reading

Otvaraju se gotovo svi Bluesunovi hoteli. Dok je sezona u onima u Bolu, Brelima i Tučepima (Elaphusa, Berulia i Alga) započela 10. lipnja, ranije je otvoren kamp u Starigradu Paklenici

'S obzirom na to da se broj gostiju u hotelima povećava i potražnja raste, došli smo u situaciju da na našim destinacijama krećemo i s otvaranjem ostalih hotela pa tako 1. srpnja u Tučepima otvaramo Bluesun hotel Neptun s tri zvjezdice, 4. srpnja Bluesun hotel Soline s četiri zvjezdice u Brelima te Bluesun hotela Alan s tri zvjezdice u Starigradu Paklenici, dok 11. srpnja otvaramo Bluesun resort Bonaca s dvije zvjezdice u Bolu', kaže Leo Urlić, direktor prodaje i marketinga Bluesun Hotels & Resortsa.

Iz ovog hotelijerskog lanca poručuju kako u kampu u Paklenici otvorenom 27. svibnja bilježe dobru popunjenost, a osjetan je priljev slovenskih gostiju.

'Destinacija je pogodna za aktivni turizam jer je smještana uz sam Nacionalni park Paklenica. Naravno, znatan utjecaj na popunjenost ima i tip smještaja, mobilne kućice i kamp, koji gostima daje osjećaj zaštićenosti', kaže Goran Babin, direktor destinacije Starigrad Paklenica Bluesun Hotels&Resortsa.

Točno mjesec dana nakon kampa u Paklenici svoja vrata gostima otvorio je i Holiday Village Sagitta s tri zvjezdice u Ruskamenu pokraj Omiša, kojim upravlja Salve Regina, tvrtka Jake Andabaka.

  • +25
Bluesun Hotels&Resorts Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Tomislav Huha

'Svojevrsna izolacija, koju diktira njezina lokacija i smještaj u apartmanima i bungalovima, u ovogodišnjim, novonastalim okolnostima učinila ju je još poželjnijom za goste kojima takav smještaj ulijeva dodatnu sigurnost i povjerenje', kaže Martina Kovačić, direktorica društva Salve Regina Marija Bistrica.

Nakon potpunog zastoja od sredine ožujka buking od kraja travnja polako raste, da bi lipanj pokazao njegov vrlo konkretan oporavak, napominju iz Bluesun Hotels&Resortsa. U priopćenju ističu kako je priljev rezervacija prošloga tjedna bio identičan onome u istom tjednu prošle godine, s time da je baza manja jer su izgubljene rezervacije koje su trebale biti bukirane od ožujka do svibnja.

'Agencije su najavile početak svog avioprograma za sredinu srpnja i to najveći turoperatori sa skandinavskog tržišta, što je dobra vijest, a raste i broj njemačkih gostiju. Svi ovi podaci, kao i aktivacija avioprometa, ulijevaju optimizam da ćemo do kraja srpnja otvoriti i ostale hotele na našim destinacijama', kaže Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima Bluesun Hotels&Resortsa.

U ovom hotelijerskom lancu pravi zamah sezone očekuju upravo sada, završetkom školske godine.

'Promijenili smo komunikaciju prema našim klijentima kroz aktivnosti na web stranicama i oglašavanjem te primjećujemo da je broj posjeta utrostručen u odnosu na isti period prošle godine', ističe Šošić.

Iz Bluesun Hotels&Resortsa dodaju kako paralelno s tim i OTA (online tourst agencies) nastavlja svoj rast te da su podaci o rezervacijama prije 14 dana pokazivali kašnjenje za prošlom godinom dva mjeseca, da bi se zaostatak smanjio već na mjesec i deset dana. Pretpostavljaju, ako se rezervacije nastave ovim tempom, kako bi do sredine srpnja mogli uloviti brojke iz istog perioda prošle godine.