Peti DAMconf u Zagrebu

Emoji zamjenjuju tekst – što je sljedeće?

01.08.2018 u 15:22

Bionic
Reading

Tehnologija je promijenila način na koji komuniciramo, ponašamo se u društvu, održavamo veze. Svjedočimo tek početku promjene, jer najveće tek slijede.

Googleov osobni asistent uskoro će nas naručivati kod doktora, frizera ili financijskog savjetnika. Hologrami će zamijeniti recepcionere i domaćine. Umjesto tipkanja uređajima ćemo upravljati glasom ili pokretom. Kakav li će utjecaj ova nova ponašanja i trendovi imati na marketing?

Ova budućnost možda naoko djeluje daleko, no trendovi pokazuju drugačije. Kad su u kućanstva uvedeni struja i telefon, trebalo je 25-30 godina da ih prihvati tek 10% domaćinstava (Harvard Business Review, 2013). Nakon što su pametni telefoni stigli na tržište, za manje od 10 godina postali su svakodnevni alat kojeg koristi 40% populacije.

Prihvaćanje novih tehnologija raste eksponencijalno. Koliko ste za nju spremni osobno, a koliko vaš brend?

Early bird cijena za DAMconf karte

Nakon što sudjelujete na petom DAMconfu, moći ćete spremno dočekati nove trendove i pametno iskoristiti načine na koje publika stvara odnose s vašim brendom. Uhvatite Early bird akciju i rezervirajte svoje mjesto na konferenciji.

Pod sloganom „Be smart. Live digital.“ petu godinu zaredom u Zagrebu okupljamo marketinške profesionalce, influencere, medije i brendove s područja jugoistočne Europe. Prošlogodišnjoj konferenciji prisustvovalo je više od 700 predstavnika agencija, brendova, medija i tehnoloških kompanija s područja cijele regije.

Globalno znanje na regionalnom nivou

Među govornicima nalaze se svjetski stručnjaci iz Engleske, Sjedinjenih Američkih Država i drugih zapadnoeuropskih zemalja, kao i regionalni digitalni eksperti: David Skerret, Critical Mass, UK; Geneva Loader, RS Components, UK; Nick Bicanic, rvlvr, USA; Scott Gould, UK; James Williams, MrConnectivity, UK; Kristijan Gregorić, Valicon, HR i mnogi drugi.

Na petom DAMconfu čuti ćete agencijska iskustva, podatke o konzumaciji brendova, digitalnoj transformaciji, kako angažirati publiku i utjecati na nju, kako ostvariti povezanost putem više kanala, te mnoge druge teme nužne za rast brenda u digitalnom dobu. Kao novost, ove godine se pripremaju radionice na kojima ćete naučiti umijeće savršenog uvjeravanja, te kako kreirati kampanju pod ograničenjem budgeta i vremena. Više informacija o konferenciji i karte pronađite na www.damconf.com.