tnative oglašavanje

Dobra priča krije se i iza igle i iza lokomotive, mi znamo kako ih ispričati

18.04.2019 u 13:05

Bionic
Reading

U vremenu u kojem svaki pogled na ekran ima svoju vrijednost, a digitalno je tržište pretrpano onima koji se bore za naše klikove, pažnju i vrijeme, samo je jedan način da se izdvojite iz konkurencije, a to je – dobra priča. Tim nativnog oglašavanja tportala bez premca je u stvaranju takvih priča, a pogledajte koliko su uspješni u tome

Živimo u vremenu stalnih i čestih promjena koje je donijelo digitalno doba i medija, a stvaraju nove forme i načine na koji konzumiramo sadržaj i rijetko ih je tko mogao predvidjeti prije samo nekoliko godina. U takvom medijskom pejzažu moraju se mijenjati i pristupi proizvodnji sadržaja, kako novinarskog, tako i oglašivačkog.

Za razliku od klasičnih oblika oglašavanja, fokus native kampanje nije na informiranju čitatelja o konkretnim karakteristikama određenog proizvoda ili usluge, već na stvaranju njihove dodane vrijednosti uobličavanjem širih narativa vezanih uz pojedinog klijenta. Najbolji primjeri takvog sadržaja su native kampanje za The Coca Cola Company i njihov proizvod Fuzetea te za Purinu i njihov novi proizvod iz kategorije hrane za mačke, koji su ušli u finale ovogodišnje MIXX nagrade, u kategoriji Best Publisher Long-form Native!

U kampanji za Fuzetea riječ je o Prvom istraživanju o opuštenosti Hrvata, s ciljem osvješćivanja čitatelja o količini stresa koji svakodnevno proživljavaju te ih navesti na opuštanje i ponuditi im konkretne alate i metode da to uistinu postignu.

Izvor: Društvene mreže

Koristeći interaktivne karte, moderan web dizajn kodiran bojama proizvoda, kviz, stručne analize i istraživanja predstavljane u formi konkretnih savjeta, lepršav stil pisanja, poznate osobe i njihove krugove utjecaja, kao i sam angažman čitatelja, stvorili su sadržaj koji zadržava navedene vrijednosti dobrog novinskog teksta i istovremeno pozicionira proizvod, u ovom slučaju Fuzetea, unutar vrijednosnog okvira koji klijent želi prezentirati (opuštanje, zdravlje, aktivan život, prirodnost, zadovoljstvo sobom), a bez toga da se on nametljivo postavlja pred čitatelja.

Za Purinu, koja je plasirala novi proizvod iz kategorije hrane za mačke, cilj native kampanje bilo je generiranje svjesnosti o novom proizvodu, odnosno stvaranje emotivne poveznice uz marku Felix Sensations Sauces. Dodatno, bilo je važno diferencirati proizvod od konkurencije. Kvantitativno – u tjedan dana kroz jedan native članak na tportalu prikupiti 19.000 otvaranja članka i barem 150 dijeljenja na društvenim mrežama.

Pristup rješenju bio je stvoriti jedinstvenu, ali jednostavnu seriju obrazovnih i zabavnih tema. Poruke su morale biti jake, ali jednostavne. Iskoristili smo postojeći lik, mačka Felixa iz kampanje za Purinu te napravili seriju ilustracija s motivirajućim porukama kroz native članak na tportalu.

Izvor: Društvene mreže

Članak je u samo tjedan dana bio podijeljen najmanje 1580 puta direktno s portala. Kroz postove na Facebooku dosegnuli smo prosječno više od 30.000 ljudi, a ukupan broj reakcija iznosio je 4533 (like, comment, share, click). Time smo premašili ciljeve kampanje i to 28 posto više otvaranja i 1480 posto više dijeljenja na društvenim mrežama.

Nativno oglašavanje kao vrsta medijskog oglašavanja koristi dodanu vrijednost tportala, kao medija na kojem se oglas objavljuje, poput stila pisanja, dizajna stranice, uređivačkog pristupa temama, kako bi se oglas oblikovao u format koji zanima čitatelje specifičnog medija i predstavio ga kroz dobru priču.

Brendovima sve ovo omogućuje multidisciplinarni tim stručnjaka iz područja dizajna, novinarstva, marketinga, video i fotoprodukcije te razvoja digitalnih medijskih rješenja. Zadatak tog tima jest osmisliti i stvoriti sadržaj koji prezentira vrijednosti klijenata, njihovih proizvoda ili usluga, istovremeno se brinući da sadržaj po tonu, kvaliteti i pristupu bude jednak ostalom sadržaju medija unutar kojeg se objavljuje, u ovom slučaju tportala i njegovih društvenih kanala, implementirajući u oglas skoro sve vrijednosti koje svaki kvalitetan novinski tekst mora imati: informativnost, zanimljivost, relevantnost, istinitost i ažurnost.