OSTOJIĆEV PLAN

Cijene u kampovima približiti cijenama u hotelima

09.08.2012 u 15:49

Bionic
Reading

Ciljevi kamping turizma, koji čini četvrtinu kapaciteta hrvatskog turizma, jesu produženje sezone, podizanje kvalitete usluge i nove investicije te efikasnija promidžba, kazao je danas ministar turizma Veljko Ostojić nakon sastanka s predstavnicima Kamping udruženja Hrvatske održanog u Zatonu kod Zadra

Istaknuo je kako je opći cilj ovogodišnje sezone, nakon turistički najbolje prošle godine, financijske učinke od turizma približiti brojci od sedam milijardi eura.

Kamping sektor, po rezultatima ankete provedene među 60 posto hrvatskih kampova, do 6. kolovoza bilježi rast od 11 posto

'Kamping čini 25 posto ukupnih kapaciteta hrvatskog turizma, potreban je hrvatskom turizmu i veliki je nam izazov, a upravo zbog toga ponavljam da investicije u tom segmentu mogu doprinijeti puno većoj kvaliteti našeg turizma', rekao je ministar Ostojić, dodavši da se mora raditi na efikasnijoj promidžbi kako bi se doveo veći broj gostiju.

Novim investicijama, promocijom i dizanjem kvalitete možemo produljiti sezonu i na taj način postići bolje rezultate, smatra Ostojić kojeg veseli podatak da je Turisthotelov kamp u Zatonu i po kvaliteti i po cijenama u rangu s najboljim i najkvalitetnijim kampovima Italije.

'Činjenica da su se najbolji kampovi Europe približili cijenama hotela, pa tako i mi idemo u tom pravcu. Više ne smijemo promatrati kampove kao livade na kojima spavaju siromašni ljudi koji ništa ne troše. Budućnost je transformacija kampova u tzv. holiday parkove u kojima je prisutna raznovrsna ponuda i koji su po cijenama vrlo blizu hotelskoga smještaja', istaknuo je Ostojić.

Ovaj vid turizma još uvijek čeka da Vlada riješi dva otvorena pitanja, a to su zakon u turističkom zemljištu i o pomorskom dobru, kazao je predsjednik Izvršnog odbora Kamping udruženja Hrvatske Tihomir Nikolaš napominjući kako dvije godine od donošenja aktualnog zakona nije sklopljen niti jedan ugovor o koncesiji, a to je glavni preduvjet za investiranje u kampove.

Do 6. kolovoza, prema anketi provedenoj među 60 posto hrvatskih kampova, ovaj sektor bilježi rast od 11 posto, a isti postotak povećanja broja noćenja u odnosu na lani bilježi i Turisthotelov kamp u Zatonu.

Direktor naselja Frane Skoblar posebno je naglasio povećanje od 30 posto s njemačkog tržišta.

U kampu u Zatonu pokazalo se ispravno ulagati u kvalitetu, a Skoblar je najavio i rekonstrukciju apartmana u naselju iz tri u četiri zvjezdice te izgradnju akva-parka u središtu tog apartmanskog-kamperskog naselja.