svježa lica

Atlantic pojačao menadžerski tim, novi direktori dolaze iz Molson Coorsa i Coca Cole

29.01.2020 u 14:50

Bionic
Reading

Posljednje dvije godine Atlantic je dezinvestirao manje i non-core segmente poslovanja te nastavlja s jačanjem i širenjem core djelatnosti, dominantno u industriji hrane i pića, a kao menadžerska pojačanja dovodi Marka Njavru iz Molson Coorsa i Slađanu Bastašić iz Coca Cole, priopćeno je iz Atlantica

Marko Njavro u sustav Atlantic Grupe dolazi s mjesta regionalnog predsjednika u tvrtki Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH (u čijem je sastavu i hrvatski lider Zagrebačka pivovara), s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura.

Riječ je o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Njavro je bio i glavni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumunjskoj, a prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck's, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo.

Na poziciji glavnog direktora strateškog poslovnog područja (SPP) Slatko i slano kreće s liderskih pozicija u konditorskoj industriji na tržištu Srbije (Najlepše želje, Bananica) te regionalnog lidera u kategoriji Snacka (Smoki, Prima), s ozbiljnim ambicijama za jačanje pozicija u regiji te širenje na nova tržišta, ističe se u priopćenju.

Na mjesto glavne direktorice strateškog distribucijskog područja (SDP) Hrvatska dolazi Slađana Bastašić, koja se menadžerskom timu Atlantic Grupe pridružuje s pozicije direktora za komercijalnu izvrsnost u kompaniji Coca Cola HBC. Bastašić dolazi s više od deset godina menadžerskog iskustva u području prodaje u Coca Coli.

Dosadašnji glavni direktor SDP Hrvatska Slaven Romac preuzima poziciju glavnog direktora SPP Pića, s brendovima Cedevita, Cockta i Kala. Romac je tijekom posljednjih pet godina transformirao način rada i značajno unaprijedio rezultat SDP Hrvatska, a na novu poziciju dolazi s odličnim poznavanjem tržišta na kojima Atlantic posluje, jednako kao i najboljih svjetskih praksi u području poslovanja s bezalkoholnim pićima stečenim kroz bogati menadžerski staž u kompaniji Coca Cola HBC, navodi se u propćenju.

Zvonimir Brekalo, dosadašnji glavni direktor SPP Pića te Matjaž Vodopivec, dosadašnji glavni direktor SPP Slatko i slano preuzimaju nove strateške pozicije. 

Brekalo preuzima poziciju starijeg izvršnog direktora za Privatne robne marke, a glavni će mu cilj na novoj funkciji biti prodaja privatnih robnih marki za maloprodajne i hotelske lance koristeći slobodne proizvodne kapacitete u sustavu Atlantic Grupe. Vodopivec preuzima poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definirano kao prioritetno tržište za rast, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distribucijskih kapaciteta za Argetu, piropćili su iz Atlantica.