MINI REVOLUCIJA

Volvo lansirao najmanji SUV XC40, kupovat ćemo ga kao mobitele

22.09.2017 u 10:25

Bionic
Reading

Automobilska industrija ima brojne probleme, a jedan od njih su i milenijalci, odnosno Generacija Y. Ovi mladi ljudi, rođeni početkom 80-ih do konca 90-ih, ne doživljavaju automobile kao njihovi roditelji, te umjesto posjedovanja vlastitog vozila preferiraju alternativne metode prijevoza

U Volvu su ovom problemu odlučili doskočiti novim XC40 i barem na papiru, čini se da Šveđani imaju pobjednika.

Osim što je XC40 kompaktni SUV u rastućem segmentu, Šveđani su ga dizajnirali tako da je zadržao sve osnovne značajke koncepta 40.1 (uključujući crni krov i 17 kombinacija boja). To znači da izgleda odlično i u skladu s većom braćom XC60 i XC90.

Iako se izrađuje na potpuno novoj platformi, od njih je preuzeo gotovo sve tehnologije, uključujući sigurnosne sustave, motore i prijenose.

  • +24
Volvo XC40 Izvor: Promo fotografije / Autor: Volvo

Automobil će se inicijalno nuditi s tri benzinca i dva dizelaša. Benzince čine T3 sa 154 KS, T4 sa 187 KS i T5 s 244 KS, dok boje dizelaša brane D3 sa 148 KS i D4 sa 187 KS. Kupci mogu birati između prednjeg i pogona na sva četiri kotača, kao i ručnog i automatiziranog mjenjača. Benzinsko-električna hibridna izvedba bit će dostupna u dogledno vrijeme, kao i potpuno električni XC40.

No najbolja značajka novog automobila je servis ‘Care by Volvo’ koji će kupcima omogućiti da XC40 kupuju kao što bi kupili mobitel.

U pitanju je pretplata na automobil u kojoj kupac plaća fiksni mjesečni iznos a da pritom ne razbija glavu s kreditima, osiguranjima, servisima i porezima. Najveća prednost ove usluge je što svakih 24 mjeseca možete uzeti novi automobil, a ovisno o tržištu Volvo će nuditi i mogućnost naručivanja dodatnih usluga. Tako će netko preuzeti vaše vozilo kako bi ga odvezao na servis, čišćenje ili pak samo punjenje rezervoara.

Tu je i aplikacija za mobitel koja vam omogućuje da dijelite svoje vozilo s obitelji i prijateljima putem takozvanog digitalnog ključa.

Sve ove usluge zasad će biti dostupne samo Britancima, Šveđanima, Nijemcima, Španjolcima, Talijanima, Norvežanima i Poljacima, no Volvo ih planira uvesti i na ostala tržišta na kojima će se XC40 prodavati.

Automobil kreće u prodaju početkom iduće godine.

Autor: Volvo