DIGITALNI DOŽIVLJAJ

Volkswagenova virtualna izložba; VW po prvi put predstavlja nove modele u digitalnom obliku

09.04.2020 u 17:55

Bionic
Reading

Ciljevi ovakvog načina prezentacije su personalizirano korisničko iskustvo, veći raspon, održivi koncepti, a sva se vozila mogu interaktivno doživjeti

Nakon otkazivanja ovogodišnjeg međunarodnog sajma automobila u Ženevi, štand marke VW sada se može posjetiti na webu. Sve do 17. travnja, posjetitelji mogu tijekom cijelog dana iz vlastitih domova doživjeti sve nove modele marke na ovom linku. Obilazak u formi pogleda od 360° nudi interaktivni digitalni doživljaj koji omogućuje posjetiteljima da uđu u predstavu. Oni mogu šetati štandom, pregledavati vozila sa svih strana, a isto tako i mijenjati boje i konfiguracije naplatka koristeći jednostavne funkcije.

'Drago mi je što je naš marketinški tim uspio učiniti naš štand dostupnim svim posjetiteljima usprkos otkazivanju autosalona u Ženevi. Zapravo, mogu doživjeti pažnju našeg tima prema detaljima pri predstavljanju ove izložbe i našim istaknutim proizvodima. To još jednom pokazuje da posebne situacije zahtijevaju posebna rješenja', kaže Jürgen Stackmann, član uprave Volkswagen marke odgovoran za prodaju, marketing i postprodaju. 'Uvjereni smo da ćemo u budućnosti moći doprijeti do još većeg broja ljudi putem virtualnih posjeta izložbi uz stvarnu prezentaciju vozila.'

Sva vozila i dijelovi štanda planirani za Ženevu digitalno su obrađeni za 360° iskustvo i posjetiteljima pružaju trodimenzionalno iskustvo boravka na izložbi. Glavni fokus je na novim proizvodima za 2020.: raspon palete modela se kreće od budućeg električnog vozila ID.3 do novog modela R s plug-in hibridnom tehnologijom i najnovije generacije legendarnih sportskih verzija modela Golf - verzija GTI, GTD i GTE.

Korisnici sudjeluju u obilasku štanda, ali mogu samostalno kontrolirati posjet. Klikom na integrirane dodatne funkcije i interaktivne eksponate koji omogućuju prikaz vozila s različitim bojama ili naplatcima kotača, korisnike se potiče na interakciju s prezentacijom. Na kraju, korisnici se vode na stranicu za registraciju na kojoj mogu izraditi svoj VW profil za primanje personaliziranih ponuda u budućnosti.

'Naš prvi digitalni štand samo je uvodno poglavlje našeg novog održivog koncepta za buduća inovativna online iskustva', kaže Jochen Sengpiehl, direktor marketinga marke Volkswagen osobnih vozila. 'Iskorištavanje mogućnosti koje nudi virtualna stvarnost dio je naše strategije digitalizacije. To će postati sastavni dio našeg iskustvenog marketinga, cjelokupne vanjske prezentacije brenda i interakcije s kupcima i fanovima.'

Virtualni sajam automobila može se besplatno posjetiti putem interneta, a web stranica je na njemačkom i engleskom jeziku te je dostupna do 17. travnja 2020.