3,0-litreni redni 6-cilindrašI

Range Rover i Range Rover Sport imaju nove Ingenium dizelske motore

16.07.2020 u 16:10

Bionic
Reading

Novi Ingenium dizelski motori zamjenjuju Fordove V6 i V8 motore, a tu je i niz specijalnih izdanja kod oba modela, kao i najnovije povezane značajke i sigurnosne tehnologije

Land Rover je objavio kako je odsada dostupna nova obitelj 3,0-litrenih rednih šesterocilindričnih Ingenium dizelskih motora u modelima Range Rover i Range Rover Sport. Novi Ingenium dizelski motori zamjenjuju tako Fordove V6 i V8 motore. Tu je i niz poželjnih specijalnih izdanja za oba modela. Range Rover Sport dobiva Silver Edition i Dynamic Black, kao i SVR Carbon Edition. Kod modela Range Rover tu su verzije Westminster, Westminster Black Edition i ekskluzivni SVAutobiography Dynamic Black, koji su se pridružili nedavno najavljenom slavljeničkom modelu Range Rover Fifty.

Najnoviju generaciju uglađenih i učinkovitih rednih šesterocilindričnih ingenium dizelskih motora, koji uključuju 48-voltnu blagu hibridnu tehnologiju (MHEV) za smanjenu potrošnju goriva i povećanu rafiniranost, razvvio je Jaguar Land Rover. Novi dizelski motori su dostupni u tri razine snage: 249 KS (183 kW), 300 KS (221 kW) i 350 KS (258 kW).

Range Rover Sport Carbon Edition sadrži središnji dio poklopca motora od karbonskih vlakana, dijelove od karbonskih vlakana na prednjem braniku, prednjoj rešetci i otvorima za usis zraka, kao i niz drugih detalja izvana te dorade unutrašnjih dijelova od istog materijala.

Novi Range Rover Westminster Edition temelji se na modelu Vogue, a dostupan je s izborom benzinskih i dizelskih motora te plug-in hibridnim električnim pogonom. Zatamnjena stakla i 21-colni Diamond Turned aluminijski naplatci krase ga izvana, a novi model dostupan je u širokoj paleti standardnih, metalik i Premium metalik boja. Iznutra, Grand Black furniri kombiniraju se sa brušenom kožom, kliznim panoramskim krovom, 'softclose' vratima i moćnim zvučnim sustavom Meridian-surround s 19 zvučnika.

Novi Westminster Black Edition dodaje Black Exterior Pack, a kupci mogu birati između tri tipa naplataka u rasponu od 21-colnog dizajna s devet krakova do prepoznatljivog 22-colnog dizajna Gloss Black s devet krakova. Pored toga, nova linija Range Rover SVAutobiography Dynamic Black pruža svježi doživljaj prepoznatljive SVAutobiography Dynamic, od stručnjaka iz odjela za posebna vozila Land Rover Special Vehicles.

Novi modeli specijalnih izdanja pridružuju se ograničenom izdanju Range Rover Fifty, koje je predstavljeno prošlog mjeseca i slavi 50. obljetnicu luksuzne obitelji SUV-a Land Rover. Bit će proizvedeno samo 1970 ekskluzivnih Fifty modela, koji će obilježiti godinu svog premijernog izlaska na tržište prije pet desetljeća.

Poboljšanja u ostatku linije Range Rover uključuju najnovije povezane značajke, a Apple CarPlay i Android Auto kao standard su dostupni u čitavoj ponudi za bežičnu integraciju pametnih telefona. Sa vrhunskim sjedalima i do osam 4G Wi-Fi veza, Range Rover ostaje savršeno udaljeno radno mjesto ili zona zabave tijekom dugih vožnji.

Range Rover sadrži najnovije sigurnosne tehnologije, uključujući upozorenje o odlasku s prometne trake, kočenje u nuždi i tempomat s ograničenjem brzine - svi su standardni u liniji modela. Dostupan je i prilagodljivi tempomat.

Niz funkcija za poboljšanje udobnosti transformiraju iskustvo putovanja za sve putnike. Nova ionizacija kabine sa PM2.5 iz Nanoe filtrira štetne čestice u kabini, poboljšavajući kvalitetu zraka za vozača i putnike. PM2.5 sustavom Range Rover upravlja se mekim gumbom unutar infotainmenta, nazvanim 'Pročisti'. To pokreće funkciju recirkulacije, čišćenje zraka i uklanjanje sitnih čestica manjih od 2,5 mikrometra štetnih za zdravlje.

Elegantna učinkovitost

Najnoviji Ingenium dizelski motori savršen su izbor za korisnike koji rade veliku kilometražu i one koji redovito vuku prikolicu. Temeljeni na modularnoj aluminijskoj arhitekturi motora Jaguar Land Rover, novi linijski dizelski motori su uglađeniji i rafiniraniji od prethodne generacije, a imaju naprednu 48-voltnu blagu hibridnu tehnologiju kako bi zadovoljili najstrože svjetske propise o emisiji štetnih plinova.

Oni uključuju standarde stvarnih emisija (Real Driving Emissions Step 2 ili RDE2), koji reguliraju emisije dušičnog oksida (NOx), čineći novi Range Rover među prvim luksuznim SUV-ovima pune veličine na svijetu koji će biti dostupni sa RDE2 certifikatima. Visoko učinkoviti motori daju poboljšane reakcije sakupljajući i spremajući energiju stvorenu tijekom usporavanja i inteligentno je premještajući kako bi pomogli motoru pri ubrzanju.

Novi dizelski blago hibridni motor 3,0-litreni D300 Ingenium može dostići postrošnju od 8,6 l/100 km na WLTP ispitnom ciklusu, emitirajući samo 225 g/km CO₂. Snažniji D350 postiže potrošnju od 9,2 l/100 km uz emisiju CO₂ od 241 g/km u WLTP ciklusu. Kao rezultat toga, novi vodeći dizelski motor pruža superiorne performanse prethodnom V8, uz učinkovitost i težinu šesterocilindričnog dizajna.

Nick Rogers, izvršni direktor inženjeringa proizvoda u Jaguar Land Roveru, rekao je kako se njihova obitelj 'čistih, rafiniranih i učinkovitih Ingenium motora razvija i širi kako bi kupcima omogućila još veći izbor linijskih četvero- i šesterocilindričnih benzinskih i dizelskih motora'. 'Širom obitelji Range Rover, primjena blagih i plug-in hibridnih tehnologija s povezivanjem pruža savršen spoj performansi i učinkovitosti, čineći Range Rover jednim od prvih luksuznih SUV-ova u punoj veličini koji je dostupan sa RDE2 certificiranim dizelskim motorima.'

Nova ponuda motora u modelima Range Rover i Range Rover Sport uključuje tri dizelska motora:

  • D250 – 249 KS (183 kW), 3,0-litreni šesterocilindrični dizelski MHEV, 600 Nm pri 1250-2250 okr./min.
  • D300 – 300 KS (221 kW), 3,0-litreni šesterocilindrični dizelski MHEV, 650 Nm pri 1500-2500 okr./min.
  • D350 – 350 KS (257 kW), 3,0-litreni šesterocilindrični dizelski MHEV, 700 Nm pri 1500-3000 okr./min.

Paleta benzinskih motora kod modela Range Rover uključuje sljedeće motore:

  • P400 – 400 KS (294kW) ), 3,0-litreni šesterocilindrični benzin, s 550 Nm okretnog momenta pri 2000-5000 okr./min.
  • P400e – 404 KS (297 kW), 2,0-litreni četverocilindrični benzinski PHEV, 640 Nm pri 1500-4000 okr./min.
  • P525 – 525 KS (386 kW), 5,0-litreni V8 supercharged, 625 Nm okretnog momenta pri 2500-5500 okr./min.
  • P565 – 565 KS (415 kW), 5,0-litreni V8, sa 700 Nm okretnog momenta pri 3500-5000 okr./min.

P400e je najučinkovitija inačica novog Range Rovera. S potpuno električnim rasponom od 40 km, P400e kombinira napredni četverocilindrični Ingenium benzinski motor snage 300 KS (221 kW) s električnim motorom od 143 KS (105 kW). Pokreće ga 13.1kWh litij-ionska baterija, P400e emitira CO₂ emisiju od samo 75 g/km i štedi do 3,3 l/100 km goriva u kombiniranom ciklusu WLTP.

Standardni kabel za punjenje Mode 3 značajno smanjuje vrijeme punjenja za P400e, a potpuno punjenje traje manje od tri sata u odnosu na 7,5 sati kada koristite kabl za punjenje Mode 2.

Što se tiče benzinskih motora, kod modela Range Rover Sport tu su sljedeći motori:

  • P300 – 300 KS (221 kW), 2,0-litreni četverocilindrični, 400 Nm okretnog momenta pri 1500-4000 okr./min.
  • P360 – 360 KS (265 kW), 3,0-litreni šesterocilindrični, 495 Nm okretnog momenta pri 2000-5000 okr./min.
  • P400 – 400 KS (294kW) ), 3,0-litreni šesterocilindrični, s 550 Nm okretnog momenta pri 2000-5000 okr./min.
  • P400e – 404 KS (297 kW), 2,0-litreni četverocilindrični benzinski PHEV, 640 Nm pri 1500-4000 okr./min.
  • P525 – 525 KS (386 kW), 5.0-litreni V8 supercharged, 625 Nm okretnog momenta pri 2500-5500 okr./min.
  • P575 – 575 KS (423 kW), 5.0-litreni V8 supercharged, sa 700 Nm okretnog momenta pri 3500-5000 okr./min.

Plug-in hibridni P400e je najučinkovitiji Range Rover Sport i može voziti do 41 km u potpuno električnom načinu rada, uz nultu emisiju CO₂. Snažni Ingenium benzinski motor snage 300 KS (221 kW) kombinira se sa 105 kW snažnim električnim motorom za kombiniranu ukupnu snagu od 404 KS (297 kW), tako da su njegove performanse beskompromisne. PHEV pogonski sklop ubrzava Range Rover Sport od 0-100 km/h za 6,3 sekundi, i štedi do 3,3 l/100 km goriva u kombiniranom ciklusu WLTP.

  • +13
Range Rover i Range Rover Sport imaju nove 3,0-litrene redne šesterocilindrične Ingenium dizelske motore Izvor: Promo fotografije / Autor: Land Rover