uoči premijere

Novi Rolls-Royce Ghost; uskoro stiže luksuzna limuzina za razdoblje 'nakon izobilja'

27.07.2020 u 10:17

Bionic
Reading

Ghost će biti lansiran na digitalnom događaju kasnije ove godine, a prethodit će mu niz od četiri animacije koje će dati uvid u 'ono za što vjerujemo da je najviši izraz Rolls-Roycea dosad'

Rolls-Royceov šef, Torsten Müller-Otvös, kaže da će nova luksuzna limuzina Ghost (u prijevodu Duh), koja će biti otkrivena kasnije ove godine, biti 'najčišći izraz Rolls-Roycea dosad', s 'čistim' dizajnom koji će odražavati novi trend prema razdoblju 'nakon izobilja'.

Tvrtka za luksuzne automobile trenutno završava s posljednjim pripremama za drugu inačicu konkurenta Bentley Flying Spur-a, a Müller-Otvös je u otvorenom pismu objavljenom potencijalnim klijentima pokušao olkašati put do pokretanja ključnog modela u rješavanju izazova lansiranja ultraluksuznog automobila s obzirom na trenutnu pandemiju bolesti Covid-19.

U pismu Müller-Otvös napominje da je otkako je predstavljen 2009. originalni Ghost postao najuspješniji model u dugoj povijesti Rolls-Roycea (tvrtka je osnovana 1904. godine, a osnovali su je Charles Rolls i Henry Royce), što je pripisao tome da je to bio automobil u kojem su vlasnici mogli uživati ​​u vožnji ili vožnji u njima.

Rolls-Royce Motor Cars

RRMC je podružnica njemačke BMW Grupe, osnovana je 1998. godine nakon što je BMW licencirao prava na Rolls-Royce robnu marku i logotip tvrtke Rolls-Royce plc i stekao prava na zaštitne znakove Spirit of Ecstasy i Rolls-Royce od Volkswagen AG-a.

Dodao je: 'Oni su također cijenili ogoljenu jednostavnost automobila ili, kako oni to kažu, 'malo manjeg, manje očaravajućeg sredstva za posjedovanje Rolls-Roycea'.

Müller-Otvös je rekao kako je istraživanje tvrtke pokazalo da trend odražava šire kretanje među luksuznim kupcima prema onome što Rolls-Royce naziva 'Post Opulence' (nakon izobilja) i pokazuju izraženu sklonost luksuznim predmetima koji slave umanjenost i suzdržanost - koji ne viču, već šapuću. Oni traže čistoću dizajna odbijanjem očiglednih i nepotrebnih uljepšavanja i otvorenih komplikacija. Kako bi upotpunili ovaj minimalizam, našim Ghost klijentima je potrebna inovativna, ali tehnologija bez napora i stvarna inženjerska supstanca u njihovom automobilu. Primjećujući da će Rolle-Royce-ovi modeli uvijek 'nadahnjivati ​​veličinu i predstavljati osjećaj za kazalište i magiju', Müller-Otvös je rekao da će novi Ghost, kome je trebalo pet godina, odraziti to kretanje prema smanjenju.

'Ghost je najčišći izraz Rolls-Roycea dosad', napisao je Müller-Otvös. 'To preusmjerava stupove našeg brenda u prekrasan, minimalistički, ali vrlo složen proizvod koji je savršeno u skladu s potrebama naših Ghost klijenata i, vjerujem, savršeno u skladu s vremenima u kojima svi živimo.'

Novi Ghost prelazi na novu platformu koju dijele s BMW-om serije 7, a Müller-Otvös je primijetio da su jedine komponente prenesene iz uspješnog originala Ghost-a bile 'figurica Spirit of Ecstasy i kišobrani'.

Ghost će biti lansiran na digitalnom događaju kasnije ove godine, za koji je Müller-Otvös napisao da će mu prethoditi niz od četiriju animacija koje će dati uvid u 'ono za što vjerujemo da je najviši izraz Rolls-Roycea dosad'.