Predstavljanje za pamćenje

Novi Porsche 911 GT3 brutalno je brz

12.05.2017 u 15:40

Bionic
Reading

Novi Porsche 911 GT3 u rukama test vozača Larsa Kerna je obišao Nürburgring Nordschleife dvanaest sekundi brže od prethodnog modela

Novi Porsche 911 GT3 slavio je svoje predstavljanje na Nürburgringu s vremenom od 7 minuta, 12.7 sekundi na legendarnom Nordschleifeu. Za stazu pripremljeni 911 ostvario je vrijeme kraće od prethodnog modela za 12.3 sekunde. Time je, prema stranici Nurburgring lap times koja prati sva vremena koja automobili postižu na ovoj legendarnoj stazi, postao 11. cestovno legalni najbrži automobil koji je ikad prošao po njoj, te drugi najbrži Porsche, ispred njega je samo 918 Spyder. 

"Novi 911 GT3 ne samo da pruža maksimalnu količinu užitka u vožnji, nego smo s ovim kružnim vremenom očito dokazali da donosi i impresivnu izvedbu na Nordschleifeu. Naglasak je bio optimiziranje vožnje i prilagodba automobila na lagani porast u snazi ​​motora ", rekao je oduševljeni Frank-Steffen Walliser, potpredsjednik Motorsporta i GT automobila u Porscheu. "Prije nekoliko godina, ovakvo vrijeme vožnje moglo se postići jedino trkaćim automobilima sa slick gumama", dodao je Andreas Preuninger, direktor GT proizvodne linije. "Novi GT3 postiže to s relativno skromnom snagom i još uvijek je u potpunosti prikladan za svakodnevnu uporabu".

  • +3
Porsche 911 GT3 Izvor: Promo fotografije / Autor: Porsche

911 GT3 se više oslanja na čistu tehnologiju s utrka nego prethodni model. Tu je isti 500 konja snažni redni atmosferski šestcilindarski motor koji se također može naći u 911 GT3 Cup modelu. Opremljen upravljanjem stražnjim kotačima, PDK mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa te gumama Michelin Sport Cup 2 N1, GT3 je došao na stazu u ruke Porscheovog test vozača Larsa Kerna koji je uvjete za vožnju ocijenio idealnim. Vrijeme je zabilježio u prisustvu javnog bilježnika. "Ako možete voziti brzo na Nordschleifeu, možete voziti brzo bilo gdje na svijetu", komentirao je Frank-Steffen Walliser.

Porsche 911 GT3 na Nurburgringu Autor: Evo