OSVJEŽENJE POGONA

Novi motori za Volvo XC60: Blagi hibrid snage 197 KS i plug-in verzija snage 340 KS

28.04.2020 u 12:50

Bionic
Reading

Švedski proizvođač proširio je paletu pogona za svoj najprodavaniji model XC60

Volvo je objavio da je njihov SUV XC60 sada dostupan i sa dva nova motora; sa slabijim plug-in hibridnim pogonom i novim benzinskim motorom početne razine s blagim hibridom.

Volvo XC60 je SUV srednje veličine građen na Scalable Product Architecture (SPA), Volvovoj naprednoj modularnoj platformi koja je osnova za sve Volvo automobile u serijama 90 i 60. Druga generacija XC60 vrlo brzo je postala najprodavaniji model u liniji Volvo Cars. Originalni XC60 prodao je gotovo milijun jedinica u cijelom svijetu i bio je najprodavaniji srednje veliki premium SUV u Europi. Njegove ključne značajke uključuju ikonični dizajn prednjih svjetiljki 'Thor's Hammer' (Thorov čekić), novu rešetku i Volvo Iron Mark logo te slovnu oznaku Volvo na stražnjoj strani.

Volvo proširuje svoju paletu modela XC60 s dvije zanimljive verzije motora. Prva verzija B4 uključuje B420T6 novi početni benzinski motor snage 197 KS (145 kW). Radi se o rednom potpuno aluminijskom četverocilindričnom turbo motoru obujma 1969 cm³, najvećeg okretnog momenta 300 Nm s 8-brzinskim automatskim mjenjačem (AWF8G45) i pogonom na prednja dva kotača. Ovaj sustav koristi bateriju od 48 V s integriranim starter/generatorom i sustavom za oporavak energije. Sustav kočnica brake-by-wire (žičani spoj) stupa u interakciju sa sustavom za oporavak energije te smanjuje potrošnju goriva i emisije tako što iskorištava kinetičku energiju nastalu za vrijeme kočenja. Blagi hibridi švedskog proizvođača omogućuje novom XC60 uštedu goriva do 15 posto i smanjenje emisija u stvarnim uvjetima. Ubraznje ovog modela od 0 do 100 km/h je 8,1 sekundi, a krajnja brzina je ograničena na 180 km/h.

Drugi novi motor T6 TwEn je oznake B4204T46, a radi se o plug-in hibridnom pogonu, koji kombinira redni potpuno aluminijski četverocilindrični turbo motor s kompresorom obujma 1969 cm³, najvećeg okretnog momenta 350 Nm s 8-brzinskim automatskim mjenjačem (AW TG-81SD) i pogonom na sva četiri kotača. Benzinski motor podržava električni motor snage 87 KS (65 kW) okretnog momenta od 240 Nm, a ukupni izlaz sustava je 340 KS (250 kW), a ukupni maksimalni okretni moment je 590 Nm. Maksimalna brzina u potpuno električnom režimu je 125 km/h, a domet je do 59 kilometara. Inače, u kombiniranom režimu ovaj model ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi, a krajnja brzina je ograničena na 180 km/h.