Svijet POPIS OD 60 ZABRANJENIH

Iran zabranio BBC, VOA-u, Human Rights Watch

Iransko ministarstvo obavještajnih služba i nacionalne sigurnosti zabranilo je Irancima svaki dodir sa 60 nacionalnih i međunarodnih organizacija, javila je u utorak državna televizija

Na popisu ministarstva su programi BBC-a i VOA-e na farsiju, informativna internetska Džaras u vlasništvu Zelenog pokreta koji vodi iranski oporbeni čelnik Mir Hosein Musavi i koja je trenutačno jedna od glavnih izvora vijesti oporbe.

Ministarstvo navodi da su te organizacije umiješane u prikriveni rat čiji je cilj rušenje islamske vlasti. Na popisu su također Human Rights Watch i Institut Otvoreno društvo Georgea Sorosa.

Iranske vlasti priopćile su u ponedjeljak da su tijekom sukoba reformističkih prosvjednika i snaga sigurnosti prošli mjesec uhitile nekoliko stranih državljana, Njihov identitet i način ulaska u zemlju nije objavljen.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još