STRANI MEDIJI

Skok autom u Tisnom je zanimljiv, Milanović baš i ne

30.09.2014 u 13:10

Bionic
Reading

Iako se u hrvatskim medijima, a naročito na Hrvatskoj radioteleviziji, posjet premijer Milanovića Sjedinjenim Američkim Državama, predstavlja kao poduhvat Vlade koji bi, eto, trebao našoj domovini donijeti prijeko potrebne strane investicije, s one strane Atlantika američki mediji nisu ni primjetili da je njihov kontinent posjetio hrvatski predsjednik Vlade

Iako se Milanović u SAD-u nalazi od nedjelje, doslovce jedini američki medij koji je uopće izvijestio o njegovom posjetu je The News Tribune, lokalne novine iz Tacome. Za to postoji i dobar razlog, jer je Milanović kao prvu točku svog posjeta velikim američkim IT tvrtkama odabrao ribarski gradić Gig Harbor (u kojem živi nešto više od 7000 stanovnika), u čijem su nastanku intenzivno sudjelovali i hrvatski iseljenici. No, valja imati na umu da je The News Tribune na američkoj medijskoj sceni otprilike ono što je, primjerice, Glasnik Turopolja na hrvatskoj, a možda i beznačajniji.

Iako je HTV-ov Dnevnik jučerašnji sastanak šesnaesteročlane delegacije hrvatske Vlade s izvršnom potpredsjednicom i financijskom direktoricom Microsofta, Amy Hood, ovdašnjoj javnosti pokušao prikazati kao velik i značajan događaj, koji se 'ne bi nikad ne bi dogodio na tako visokoj razini da ga ne predvodi osobno premijer Milanović', u američkim medijima o tom 'velikom događaju' nije objavljeno niti slovce.

U isto vrijeme, strani mediji uredno donose priču o ženi koja je automobilom preskočila podignuti most u Tisnome, baš kao i o 70-godišnjaku koji je balonom uletio u jamu na Velebitu.

Hrvatska, dakle, nije generalno nezanimljiva stranim medijima, ali Milanovićeve žicarske putešestvije, barem po procjenama američkih medijskih urednika, ipak ne zaslužuju niti retka.