PREVARA U ČETIRI KLIKA

Bora Čorba podvalio Slovencima poštanske marke

13.08.2009 u 13:30

Bionic
Reading

Srbijanski list Press danas je objavio skandaloznu informaciju da je Pošta Slovenije povodom predstojećeg koncerta Riblje čorbe u Ljubljani objavila poštansku marku u čast ovog benda, koji predvodi Bora Đorđević, yu rock legenda devedesetih poznata po ratnom huškanju, a u novom tisućljeću i kao Koštuničin pomoćnik ministra kulture. Krenuli smo tragom informacije i došli do zaključka da je riječ o podvali organizatora koncerta

Sporna 'poštanska marka'

Članak u Pressu bio je podebljan Borinom izjavom da mu je Slovenija ukazala veliku čast, jer je 'šašava ideja da Riblja čorba u Srbiji nema svoju marku, a u Sloveniji ima'. Cinično je dodao i da 'slovenske vlasti očito više cijene i vole Riblju čorbu od srpskih', a potom još jednom priznao da je, svojedobno nazivajući Slovence 'bečkim konjušarima', napravio veliku grešku.

Ovaj patetični apologetski traktat možda bi i bio simpatičan kad cijela ideja, koja je potekla od organizatora ljubljanskog koncerta, ne bi bila podvala. Naime, u javnom poduzeću Pošte Slovenije kažu da nikome ne pada na pamet izdavati marke s najavom bilo kakvog koncerta.

'Pošta Slovenije korisnicima svojih usluga nudi i mogućnost da sami pripreme personaliziranu poštansku marku, na koju mogu otisnuti bilo kakav motiv, no ne smiju imati šaljive ili moralno dvojbene konotacije. Ukoliko je organizator koncerta naručio tiskanje personalizirane poštanske marke, mi ćemo mu tu narudžbu i ispuniti, no naklada marke ne ide u prodaju, niti se tretira kao prigodna poštanska markica', kaže Zoran Ličen iz odnosa s javnošću Pošte Slovenije.

Drugim riječima, svoju slovensku poštansku marku možete napraviti u četiri klika, s bilo kojim motivom koji vam padne na pamet. Bora Čorba tako ipak nije nagrađen za 'bečko konjušarenje', a brojni slovenski turisti koji su proteklog vikenda pohodili sabor trubača u Guči, što je upravo za Đorđevićeva mandata u srbijanskom Ministarstvu kulture postao projekt od nacionalne važnosti, vjerojatno si mogu isprintati i marku sa šajkačom koju pjevač Riblje čorbe tako voli nositi. Uostalom, što je šaljivo ili moralno dvojbeno u zavaravanju javnosti?