Svijet I HOOTERS SE MIJENJA

Leglo muške zabave otvoreno i ženama

Ništa više nije sveto, bugario je prije dvije tisuće godina Juvenal, rimski satiričar, a čini se da ni naše doba nije drukčije. Nije riječ o nekom religijskom obredu, već o mijenjanju navika pod stalnim pritiskom slobodnog tržišta

Upravo je zbog toga uprava poznatog lanca restorana koji su se prepoznavali po konobaricama u kratkim narančastima hlačicama i pripijenim bijelim majicama te pivu, pečenim rebricama i pilećim krilcima odlučila napraviti povijesni iskorak - Hooters se želi otvoriti prema ženskoj klijenteli i to u što je većoj mjeri moguće.

Kompanija je bila slomljena brojkama koje su pokazivale višegodišnji pad prometa - dok su drugi rasli - te su zaključili da nema drugog izlaza - žene čine 51 posto populacije i treba učiniti sve da bi im se vrata što šire otvorila. No, promjene neće biti drastične, i dalje će kao zaštitni znak ostati konobarice, ali promijenit će se jelovnik i izgled restorana.

Uprava je odlučila na meni učiniti raznovrsnijim prije svega uvođenjem većeg broja svježih salata, povećat će se prozori kako bi prostor bio što prozračniji, a i unutarnje uređenje: umjesto dosadašnjeg tamnog drva unutrašnjost će se urediti u svjetlijim bojama.

Cilj je dakle da u Hooters više ne ulaze samo muškarci, već da dolaze muževi sa ženama i momci sa svojim djevojkama. A da bi dodatno osigurali stalnost klijentele Hooters će posegnuti u džep i kupiti neke od skupih sportskih paketa tako da se ondje mogu gledati i utakmice lige američkog nogometa (NFL).

Naime, ankete su potvrdile da žene čine 43 posto gledatelja tih utakmica. Usto nastojat će i produljiti boravak gostiju u svojim lokalima, pa će se dodatno potruditi oko promjena vezanih za večernje i noćne sate. Gostima će tako ponuditi veliki izbor koktela i vina, koje žene, zaključili su, preferiraju pred pivom.

Jasno, svaka je radikalna promjena poput ove ozbiljan poslovni rizik, ali vodstvo Hootersa smatra da je igraju na sigurno i da će to brojke ubrzo pokazati. Živi bili pa vidjeli.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još