Svijet GOVOR MRŽNJE

DZH: Oduzeti koncesiju Prvoj srpskoj TV zbog uvrede Hrvata

Demokratska zajednica Hrvata (DZH) zatražila je da se beogradskoj TV postaji Prva srpska TV oduzme pravo na nacionalnu frekvenciju i emitiranje programa na teritoriju Vojvodine zbog uvreda na račun Pape, Katoličke crkve i katolika te govora mržnje upućenog hrvatskom narodu i hrvatskoj nacionalnoj manjini u Srbiji, objavio je ponedjeljak program na hrvatskom jeziku Radija Subotice, prenoseći otvoreno pismo DZH

'U emisijama 'Večer s Ivanom Ivanovićem' 29. travnja i 6. svibnja 2011. godine voditelj je pogrdnim riječima govorio o Svetom Ocu i Katoličkoj crkvi, a istodobno je pozvao 'Al Kaidu da pričeka da Hrvatska uđe u Europsku uniju pa da onda postavi atomsku bombu', uz jasne insinuacije - gdje. Mnogo puta dotad Ivanović je izjavio da mrzi Hrvate, čime je svojim stajalištima poticao međunacionalnu mržnju', navodi se u pismu DZH, jedne od stranaka vojvođanskih Hrvata, upućenom predsjedniku Savjeta Republičke radiodifuzne agencije (RRA) Srbije, vladiki Porfiriju.

Ta stranka smatra da takva televizija i s takvom koncepcijom nema što tražiti u medijskom prostoru Vojvodine i Srbije, 'jer ako netko gradi svoj imidž na nazadnim i pogrdnim riječima i insinuacijama upućenih uglednim i poznatim osobama ove zemlje, što onda ostali mogu očekivati'.

'Nije nam jasno da nitko nije stao u zaštitu katolika, kao što se to činilo u drugim slučajevima za druge. Pa čak i sraman poziv Al Kaidi na ubijanje jednog naroda nije bio dovoljan da reagiraju RRA ili druga mjerodavna državna tijela kojima je to u opisu posla', stoji u pismu.

'Emisija 'Večer s Ivanom Ivanovićem' smišljeno i ciljano služi se uvredama i govorom mržnje te vas molimo da stanete u zaštitu svih njezinih građana u Republici Srbiji, bez obzira na njihovu nacionalnu ili vjersku pripadnost', zaključuje se u otvorenom pismu DZH.

Prva srpska TV je privatna TV postaja nastala preimenovanjem nekadašnje Fox televizije koncem 2010. godine. Beogradski list Blic prenosi da je vlasnik televizije ciparska tvrtka Warraner Limited (49 posto kapitala) i beogradska tvrtka čiji je vlasnik grčka medijska kuća Antena (51 posto).

Voditelj sporne emisije Ivan Ivanović je rekao u izjavi za Blic od ponedjeljka da je otvoreno pismo DZH 'puno laži i politikanstva' te da ta organizacija samo želi skrenuti pozornost na sebe. 'Ako misle da sam ugrozio njihova prava, neka me tuže na sudu', rekao je.

Demokratska zajednica Hrvata najmlađa je stranka s hrvatskim predznakom u Vojvodini i Srbiji, osnovana u Subotici 2007. godine. Uz nju postoje Demokratski savez Hrvata u Vojvodini (DSHV), najstarija stranka s hrvatskim predznakom, te Hrvatsko-bunjevačko-šokačka stranka. Od svih navedenih jedino je DSHV parlamentarna stranka.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još