KRALJEVSKA KAMPANJA

Moje kraljevstvo – 'one stop shop' za poslovne korisnike

15.11.2016 u 09:20

Bionic
Reading

'Ovo nije samo hotel, ovo je vaše kraljevstvo!' – novi je spot za HT pod nazivom 'Moje kraljevstvo' u realizaciji kreativne radionice agencija McCann Zagreb i Fahrenheit

Riječ je o novoj komunikacijskoj platformi za ICT za naredne dvije godine s fokusom na male i srednje poduzetnike, za koje je oblikovana vrhunska ponuda za lakše i kvalitetnije vođenje njihovog poslovanja.

Novim spotom želi se postići percepcija da je HT one-stop-shop za najbolju poslovnu ponudu za poslovne korisnike na tržištu. Glavna kreativna ideja za spot glasi: 'Ovo nije bilo koja tvrtka, ovo je vaša tvrtka!'

Spot je utemeljen na polazištu da svaki poduzetnik živi svoj posao, da mu njegova tvrtka predstavlja sve i da za nju želi najbolje, stoga i odabire partnera koji mu može ponuditi najbolja poslovna rješenja.

Kroz spot naglašen je svaki element poduzetničkog ekosustava – ovo nije hotel, ovo je vaš dvorac ili pak ovo nisu kuhari, konobari, sobarice, ovo je vaša vojska. Tako odabranim svakodnevnim riječima željelo se obične stvari učiniti iznimnim.

Jerko Dumanić, direktor Sektor za marketing poslovnih korisnika, izjavio je: 'Kampanjom za poslovne korisnike Hrvatskog Telekoma želimo pokazati kako je HT sve snažniji ICT brend sa širokim spektrom poslovnih usluga, uz već dobro poznatu ponudu telekomunikacijskih usluga i uređaja. Riječ je o cjelovitoj komunikacijskoj platformi pod nazivom 'Ovo nije bilo koja tvrtka, ovo je vaša tvrtka', kojom želimo pozicionirati HT kao najboljeg pružatelja ICT i telekomunikacijskih usluga i kao one stop shop za poslovne korisnike svih veličina. Komunikacijsku platformu koristit ćemo naredne dvije do tri godine kako bismo naglasili naše ključne prednosti i razlike u odnosu na konkurenciju - najveći portfelj usluga i poslovnih aplikacija za pametno poslovanje, sigurnu mrežu i usluge potrebne za sigurno poslovanje, rješenja za industrijske vertikale i specijalnu profesionalnu podršku za poslovne korisnike.'
Kreativni koncept potpisuje glavni kreativni direktor Daniel Vuković, za art direction pobrinuo se Igor Miletić, ulogu copywritera preuzeo je Boris Miletić, dok su ulogu voditeljice projekta podijelile Sanja Nikolić i Bianka Stojanov. Snimanje se odvijalo pod redateljskom palicom Tome Brejca, a produkciju potpisuje produkcijska kuća Mint2.

Pogledajte ponudu za tvrtke Pametna rješenja