NINO ILI PLINIO

Negativna kampanja u Istri na vrhuncu

12.05.2009 u 13:47

Bionic
Reading

Borba za vlast u Istri nikad nije bila neizvjesnija. Dosad neprikosnoveni IDS dobio je ozbiljnu konkurenciju Plinija Cuccurina i njegove Udruge Ladonja. Nepoznati autori u službi i jedne i druge strane koriste sve raspoložive mogućnosti kako bi ocrnili suparnike

Tako se stranica www.ladronja.org sprda s Cuccurinom nazivajući ga Velikim vođom, istarskim Kerumom te nedvosmisleno upozorava birače da je ovom poduzetniku osnovni cilj samo zaraditi novac, svim sredstvima. Na YouTubeu se pojavio uradak koji pjesmom poručuje 'Plinio to ne more, on to ne zna'.

Ni druga strana nije ostala dužna. I Cuccurin i njegova Ladonja imaju nepoznate obožavatelje koji slučajno u javnosti promiču njihove ciljeve ocrnjujući protivnike.

U njihovom slučaju mediji oglašavanja su džambo plakati koji su se pojavili na izlazu iz Pule, Vodnjanu i Balama, s porukama u kojima se rugaju županu Ivanu Ninu Jakovčiću i gradonačelniku Borisu: 'Manekeni u gradu - Poglavica na golfu - Zločin u tijeku' ili 'Krasna je rasprodana - Maneštra se ohladila - (Primadona je pijana)', 'Vuk je srdit, Kratkonogi laže, Bambi je uplašen', 'Siluete i sjene stoluju… Sine, ovaj grad nije za nas!' te 'Čuješ li, majko? Na gradska vrata barbari kucaju!' i 'Boris!!! Tko ti je rekao da ugasiš svjetlo?'.