Hrvatska DRUŠTVENE MREŽE

'Kupujmo hrvatsko' na Facebooku i Twitteru

Hrvatska gospodarska komora (HGK) je radi jačanja svijesti građana o značaju kupovanja domaćih proizvoda, posebice nositelja znakova 'Hrvatska kvaliteta' i 'Izvorno hrvatsko', na društvenim mrežama Facebooku i Twitteru pokrenula službenu stranicu akcije 'Kupujmo hrvatsko', priopćeno je danas iz HGK-a

HGK napominje kako mu je želja stvoriti izravan i prijateljski kontakt s potrošačima, posebno s mladima, kako bi ih ne samo educirala i informirala o domaćim kvalitetnim proizvodima, već i potakla na stvaranje poduzetničke klime koja će omogućiti stvaranje novih proizvoda kao temelja gospodarskog rasta i razvoja.

Podsjeća da najutjecajniji 'made in' proizvodi na svijetu, kao primjerice talijanski, svoj uspjeh uz kvalitetu duguju prije svega i potpori i privrženosti državljana svoje zemlje.

'Danas u vremenu kada vladaju elektronički mediji HGK je, prepoznavši njihovu važnost, odlučio iskoristiti mogućnosti koje pružaju kako bi i putem tih kanala širio svijest i stvarao 'kulturu' hrvatskih proizvoda', navodi se u priopćenju.

Ističe se kako Facebook i Twitter profili 'Kupujmo hrvatsko' na jednostavan i prijateljski način educiraju i informiraju javnost o domaćim proizvodima, novostima i događanjima.

Također, na specifičnom jeziku društvenih medija na profilima se predstavljaju domaći kvalitetni proizvodi, uz fotografije, video snimke, darivanje domišljatih komentatora te aktivnu interakciju s članovima grupe i pratiteljima.

'Ako kupujete domaće proizvode osiguravate radno mjesto sebi, baki i djedu mirovinu, a mami i tati bolju plaću', poručio je najmlađima putem Facebooka predsjednik HGK-a Nadan Vidošević.

HGK već trinaestu godinu uspješno promovira domaće kvalitetne proizvode putem akcije 'Kupujmo hrvatsko'.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još