Hrvatska AFERA BRODOSPLIT

Žužuli tuže Jutarnji list i Slobodnu Dalmaciju

Braća Slaven i Jozo Žužul tužit će Jutarnji list zbog teksta objavljenog u izdanju od srijede pod naslovom 'Drago Maček: 20 puta nosio sam mito braći Žužul', te Slobodnu Dalmaciju koja je tekst također objavila, kao i novinara spornog teksta Igora Alborghettija

Tekst je, zanimljivo, uslijedio nakon što je Županijsko državno odvjetništvo u Splitu podignulo optužnicu protiv osmorice zbog zlouporabe položaja i ovlasti te pranja novca u aferi Brodosplit, čime su to brodogradilište oštetili za 4,7 milijuna dolara, piše Dalmacija News

Drago Maček prvooptužen u aferi Wessels

Po optužnici za zlouporabu položaja prvooptuženik je upravo Drago Maček, koji je u inkriminirano vrijeme zastupao njemački Wessels, naručitelj četiriju tankera, drugooptuženik je tadašnji direktor Brodosplita Goran Vukasović, a trećeoptuženik komercijalist brodogradilišta Ante Luetić.

Vukasović i Luetić su, po optužnici, zlouporabili položaj i ovlasti, a Maček ih je poticao na kazneno djelo. Za kazneno djelo pranja novca optuženi su Vukasović, Luetić, Maček, Mateo Tramontana, Ivica Donko, Ivan Cesarac, Danijel Nikolić i Hrvoje Matovinović. U optužnici se ne spominju braća Slaven i Jozo Žužul, jer s ovim slučajem – nemaju veze, niti ih tužiteljstvo tereti.

Odvjetnik Primorac: Tekst klevetnički i uvredljiv

- Nakon što su me tijekom jutra kontaktirali Slaven i Jozo Žužul, rekli su mi da su u članku objavljenom u Jutarnjem listu, te u Slobodnoj Dalmaciji, oklevetani i uvrijeđeni, te da je njima i njihovim obiteljima, povrijeđeno njihovo dostojanstvo, čast i ugled, budući da niti jedna informacija u tom tekstu koja se odnosi na njih nije točna – kazao je dr.sc. Damir Primorac, odvjetnik braće Žužul.

Prema tome, očito je kako je tom članku isključiva namjera bila klevetnička i uvredljiva, u cilju nanošenja štete, časti i ugleda gospodi Slavenu i Jozi Žužulu te njihovim obiteljima. S obzirom na to, moje stranke su me ovlastile na poduzimanje svih pravnih mjera u cilju zaštite njihove časti i ugleda, pa tako i na podnošenje tužbi protiv novinara spornog članka radi kaznenog djela klevete i uvrede, odnosno tužbe protiv nakladnika radi naknade štete, koje će biti podnesene ovih dana – kazao je odvjetnik Primorac.

'Ne znam Mačeka, ni kavu nismo popili'

- Niti jedna od tvrdnji iz teksta nije točna, sve je najobičnija laž – kazao je Slaven Žužul.

Žužul je šokiran je konstrukcijama iz teksta, napisanom na navodnim tvrdnjama Drage Mačeka iz "tajnih bilješki iz afere Brodosplit".

U tekstu se tako navodi, među ostalim, da "prema Mačekovim tvrdnjama, on je prvo kontaktaktirao Gorana Vukasovića, tada direktora Brodosplita. On mu je rekao da o svakom novom ugovoru Maček mora razgovarati s braćom Žužul, koji su tada bili kooperanti škvera i vlasnici famozne tvrtke Skladgradnja. Žužulovi su ga primili i objasnili mu da može dobiti ugovor ako plati šest milijuna dolara".

Braća Slaven i Jozo Žužul tvrde da je u tekstu izmišljeno doslovno sve. I priča o šest milijuna dolara , i navod da su "kao jamstvo ozbiljne Mačekove namjere tražili polog od 200 tisuća eura", te navodni odlazak u banku s kuvertom.
Opovrgavaju i da je Drago Maček njima "novac nosio barem dvadesetak puta".

- Ma, Mačeka uopće ne znam, nikada ni kavu nismo popili, uopće s njim nismo obavljali nikakve poslove, nismo od njega tražili ili dobijali novac niti jednom, a kamoli dvadeset puta! Ponavljam, sve je laž, zbog koje podižemo tužbe, jer ovakve izmišljotine jednom moraju stati – kazao nam je Slaven Žužul, ogorčen medijskom hajkom u Jutarnjem listu i Sobodnoj Dalmaciji.

Medijska hajka s političkom pozadinom

Hajka, međutim, nije slučajna. Činjenica je, naime, da je u spornom tekstu napisano i kako se "iz škvera za političke razloge i svrhe svaki mjesec izvlačilo oko dva milijuna eura". A tekst izlazi uoči saborske rasprave u Saboru o povjerenju Vladi i premijerki Jadranki Kosor. U cijelu je priču utrpan i Ivo Sanader, koji je preko noći postao opozicija predsjednici Vlade...

Činjenica je također da je Slaven Žužul priveden 14. listopada, pa istog dana pušten, zbog navodno spornih radova na antikorozivnoj zaštiti u splitskome škveru tijekom 2005. i 2006. godine. Tadašnja akcija također je "slučajno" koincidirala s najavom Sanaderovog povratkl u Sabor, kao i s nepronalaženjem rješenja za privatiozaciju Brodosplita. Sada još luđa priča – braću Žužul trpa se u aferu s kojom, čak ni po Državnom odvjetništvu, nemaju nikakve veze.

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još