Hrvatska DIGITALNO DOBA

Čeljuski (ni)su 'Oba pala' u Dnevniku

  • Autor: V. Brkulj
  • 6.10.2010 21:56:25
  • 6.10.2010 17:25:25

Sintagmu 'Obadva su pala' koja je nekima zasmetala jer se pojavila na naslovnici tjednika Novosti, koji uz državnu potporu izdaje Srpsko narodno vijeće, a zbog čega su novinarima te redakcije upućene ozbiljne prijetnje, imao je i središnji Dnevnik HRT-a istoga dana kada su se srušila dva MIG-a kod Slunja. Barem tako tvrdi Hrvatsko novinarsko društvo, a prvotno nam je potvrdila i urednica HTV-a Tončica Čeljuska, koja je nakon osobne provjere u arhivi to demantirala. Snimka Dnevnika doista nema sporni telop

Kad smo je nazvali da iznese svoje viđenje naslova koji je imala u 'Dnevniku', Čeljuska se isprva nije mogla sjetiti je li ona baš tog dana uređivala središnju informativnu emisiju. Nakon naknadne provjere, nazvala nas je i kazala da je ona bila urednica 23. rujna.

'Oba su pala' ipak nije bilo u Dnevniku


U ponovljenom kontaktu s tportalom urednica Dnevnika Tončica Čeljuska opovrgnula je da je telop bio u Dnevniku tog dana.

'U trenutku kada me novinar tportala nazvao, nisam bila pri novinarskoj arhivi ni na HTV-u da to provjerim. Tek kada sam osobno ušla u arhivu, vidjela sam da to nije tako bilo. U arhivi toga nije bilo na telopu.

U mojoj želji da pomognem kolegi, sve je ispalo nespretno. Kolega mi je postavio pitanje, a ja sam stavila ogradu dok ne provjerim u arhivi', kazala nam je Čeljuska.
'Točno je da je na našem telopu je stajalo 'Oba su pala?', ali je na kraju bio upitnik. Upravo taj upitnik dokaz je da mi nismo citirali legendarni uzvik iz Šibenika. Jasno je da se to kao asocijacija može nametnuti svakome, ali nama nije bila namjera bilo što isprovocirati ili nekoga uvrijediti. Taj naslov referira na situaciju u Slunju', kazala je Čeljuska i dodala da naslov nije stavila ona, nego suurednik Stipe Alfier, ali da su oboje podjednako odgovorni za ono što izađe.

Predsjednik Hrvatskog helsinškog odbora Ivan Zvonimir Čičak kaže da spornu snimku nije vidio, ali ukoliko je točno ono što tvrdi HND, nema razloga da na isti način, kao što je to učinio s Novostima, ne osudi i HTV.

'Dvostruka mjerila tu neće postojati jer i Novosti i HRT financiraju porezni obveznici ove države. Moram samo provjeriti snimku', istaknuo je Čičak.

Međutim, čini se da Čičak neće imati zašto pisati novo prosvjedno pismo Vladi i Saboru jer na snimci koju možete vidjeti ovdje spornog telopa nema. Ostaje samo pitanje zašto Duka tvrdi da ima nečeg čega nema, a Čeljuska to isto priznaje iako to ne postoji. Ili je prelazak iz analognog u digitalno doba stvarno čudesan?
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još