Hrvatska CHECK CROATIA!

Ogulin, grad bajki

'Check Croatia!' je studentski projekt koji se orijentirao na područje turizma, kao jedne od razvijenijih grana gospodarstva u Hrvatskoj, koja je dosad bila najviše orijentirana na priobalno područje Hrvatske, dok kontinentalni dio, koji ima potencijala za turistički razvoj, još uvijek nije u potpunosti iskorišten

Sudionici projekta su studenti turizma i općenito studenti zainteresirani za turistički sektor te turističke agencije, hoteli i ostale institucije uključene u turizam.

Cilj projekta je omogućiti studentima da svoja dosadašnja znanja i iskustva stečena na fakultetima pretoče u konkretna rješenja koja će pomoći promociji grada Ogulina te ostvariti Program međunarodne stručne prakse.

Projekt se ostvaruje u suradnji s Turističkom zajednicom grada Ogulina.

Projekt je podijeljen u tri temeljna dijela:

1. Studentsko natjecanje

Ogulin.hr
Frankopanski kaštel u Ogulinu
Realizacija projekta 'Check Croatia!' započinje studentskim natjecanjem koje će se održavati na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu od 4. ožujka do 22. travnja 2009. godine. Sudionici natjecanja su studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (smjera marketing i turizam), Zagrebačke škole za ekonomiju i menadžment (ZŠEM), Filozofskog fakulteta u Zagrebu (FFZG), Utilusa (visoka poslovna škola za turistički i hotelski menadžment), Fakulteta za turistički i hotelski menadžment (Zabok-Opatija) te Arhitektonskog fakulteta (studij dizajna). Svi natjecatelji će biti podijeljeni u timove s po pet članova.

Kako je cilj Projekta promocija turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske, kao tema natjecanja je odabran Ogulin, grad bajki, zbog nedovoljne upoznatosti stanovništva Hrvatske, a time i studenata, s bajkovitim nasljeđem grada.

Sudionici natjecanja moraju osmisliti turistički proizvod za grad Ogulin namijenjen mladima od 17 do 30 godina, opisati realizaciju tog turističkog proizvoda te osmisliti kreativno rješenje za njegovu promociju (izrada promotivnog letka).

Budući da je za kreiranje turističkog proizvoda potrebno prethodno istraživanje tržišta i upoznatost proizvoda, na početku natjecanja će biti organiziran izlet u grad Ogulin gdje će domaćin biti Turistička zajednica grada Ogulina. Planiran je posjet hotelu Frankopan, muzeju i rodnoj kući Ivane Brlić-Mažuranić, prirodnim i kulturnim posebnostima te upoznavanje s mitovima i legendama vezanima uz to područje. Izlet je planiran za 7. ožujka 2009. godine.

Studenti imaju mjesec dana za osmišljavanje i analizu svog turističkog proizvoda, a radove moraju predati do 8. travnja. Sve radove će ocjenjivati Komisija sastavljena od stručnjaka na području turizma (prof. dr. sc. Nevenka Čavlek, Ankica Puškarić, direktorica TZ grada Ogulina i dr.).

Tijekom mjesec dana, u periodu za osmišljavanje turističkog proizvoda, na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu za sve sudionike natjecanja će biti organizirana predavanja na temu turizma. Gostujući predavači će biti profesori s Katedre za turizam na Ekonomskom fakultetu, članovi Hrvatske turističke zajednice i drugi.

2. Sajam turizma

Kao završetak studentskog natjecanja u kreiranju turističkog proizvoda grada Ogulina, organizirat će se Sajam turizma u auli Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, u sklopu kojeg će biti održane i debate studenata i stručnjaka u području turizma.

Sajam turizma će biti održan 22. travnja, a na njemu će sudjelovati svi pokrovitelji i partneri Projekta, koji će imati priliku predstaviti se studentima i sudionicima natjecanja te upoznati studente s vještinama i znanjima za uspješan rad u području turizma. Sudionicima natjecanja će biti pružena prilika da ostvare prve kontakte s institucijama zaduženima za turizam, dobiju nova znanja o turizmu te savjete kako stečena znanja iskoristiti u svojoj budućoj karijeri.

3. Program međunarodne prakse

www.ogfb.hr
Artisti iz Artistike na Ogulinskom festivalu bajki

 


Putem Projekta omogućavamo našim studentima turizma i sudionicima natjecanja da svoju stručnu praksu obave u nekoj od zemalja članica AIESEC-a, gdje imaju jedinstvenu priliku raditi u stranim turističkim agencijama i institucijama uključenima u turizam kako bi svoja stečena znanja primijenili u praksi. Isto tako, ovim putem naši studenti imaju priliku upoznati se sa razvojem turizma u drugim zemljama te svoja iskustva prenijeti u turistički razvoj Hrvatske.
Hrvatskim turističkim agencijama nudimo mogućnost da se uključe u AIESEC-ov program međunarodnih stručnih praksi, odnosno da upravo oni postanu primatelji stranih studenata sa znanjem u turizmu, koji im mogu pružiti nova znanja, donijeti nova iskustva, pružiti primjere razvoja turizma u njihovim zemljama te omogućiti stvaranje podloge za širenje i kooperaciju na stranim tržištima.

Međunarodni praktikanti koji dolaze na praksu u Hrvatsku, kao i hrvatski praktikanti, bit će unaprijed pripremljeni za praksu u sektoru turizma. Nakon dolaska odnosno odlaska radit će u pojedinim turističkim agencijama ili hotelima prema unaprijed dogovorenom opisu posla koji se određuje u suradnji AIESEC-a i turističke agencije koja je pokazala interes za prihvat stranog praktikanta. Tokom odvijanja prakse AIESEC preuzima odgovornost za sve aktivnosti praktikanta izvan radnog vremena (smještaj, prijevoz, razgledavanje grada i sl.)

Ovim projektom se želi Hrvatsku predstaviti u ostalih 105 zemalja članica AIESEC-a i promovirati grad Ogulin te poboljšati radnu atmosferu u zagrebačkim poduzećima koja su povezana s turizmom.

 

Mirta Popović,
voditelj projekta
mirta.popovic@aiesec.net
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još