PROMOCIJA TURIZMA NA INTERNETU

Ministarstvo turizma otkrilo Facebook

22.07.2010 u 13:08

Bionic
Reading

Ministar turizma Damir Bajs i direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić predstavili su akciju online promocije hrvatskog turizma. Za internetsku promidžbu potrošili su 15,5 milijuna kuna, a posebno su ponosni na svoju stranicu na Facebooku koja ne košta ništa

'Za turističku sezonu u 2010. vrlo je važna internet promidžba turizma', započeo je ministar Damir Bajs prezentaciju internetske promocije hrvatskog turizma koja je posebno važna s obzirom na to da se internetom danas služi oko 1,8 milijardi svjetskog stanovništva.

'Internet je promijenio turizam kao nijednu gospodarsku granu', rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić te kao primjer naveo Španjolsku u kojoj je prošle godine čak 41 posto posjetitelja rezerviralo svoj smještaj putem interneta. 'Očekujemo da ćemo do 2014. imati 25 posto online rezervacija', kaže Bulić koji se posebno nada proboju na kineskom tržištu gdje ima 400 milijuna korisnika interneta.

Hrvatska se putem interneta oglašava bannerima, oglašavanjem na Googleu, e-mail marketingom tj. newsletterima, na društvenim stranicama kao što su Facebook, Twitter itd. te interaktivnim marketingom.

Internet promidžba turizma posebno je važna, jer se smatra da će ova godina biti obilježena 'last minute' aranžmanima koji se ipak najlakše rezerviraju putem interneta. Zato je u internetsku promidžbu ove godine uloženo više nego ikada - 15,5 milijuna kuna.

Plan za 2010. Minsitarstva i HTZ-a je povećanje prometa na stranici www.croatia.hr, bolja pozicija na Googleu, veća aktivnost na društvenim mrežama i jače oglašavanje na njemačkom, talijanskom, skandinavskom, francuskom i drugim europskim tržištima.

Na pitanje kakvi su do sada rezultati turističke sezone, ministar Bajs nije htio odgovoriti i kaže da će te podatke sačuvati za jesen. Što se prvih šest mjeseci, koje čine samo 20 posto ukupnih godišnjih prihoda od turizma, Hrvatska je u minusu oko šest posto što se tiče posjetitelja.

'Nama nije cilj ući u plus, nego dostići minus od prošle godine'
, rekao je Bajs i dodao da su sve zemlje u minusu, a Hrvatska se može usporediti s Italijom.

Ministarstvo i HRZ posebnu je pozornost dalo Facebooku. Dok nam nisu mogli otkriti podatke o dosadašnjim internetskim rezervacijama, vrlo su nam detaljno iznijeli podatke o broju obožavatelja Hrvatske na Facebooku. Trenutačno Hrvatska ima 121.000 fanova, od svih komentara 90 posto su pozitivni komentari, a svakodnevno se na stranicu objavljuju nove zanimljivosti iz Hrvatske.